Monenko perheessä yskitty loppuviikosta?
Helsingissä. Lapsi alkanut yskimään paljon, päibäkori aloitettu tällä viikolla.. Mites muiden perheillä pysytty terveinä?
Kommentit (17)
Ei olla yskitty. Itseasiassa en edes muista koska oltas oltu kipeinä.
Meillä palelua
Kohta mitataan lämpö
Meillä tytöllä alkoi yskä ja kuume neljä päivää päiväkodin aloituksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tytöllä alkoi yskä ja kuume neljä päivää päiväkodin aloituksen jälkeen.
Onko sama paikkakunta?
Ei yskää eikä muitakaan tauteja. Viime vuonna kyllä molemmat lapset sairastuivat, kun koulu alkoi.
Noo, ilmat ovat viilentyneet, ja kesän lomien tavataan nyt tosi paljon muita ihmisiä, kouluissa, työpaikoilla ja päiväkodeissa.
Tietenkin aina jollakin on joki pöpö menneillään ja suurissa ryhmissä tuollaiset tarttuu nopeasti.
Ei sille mitään mahda. Näinhän se on aina ollut.
Onneksi lapset selviävät mahdollisesta koronasta, joten sen suurempaan hätää ei ainakaan vielä ole.
Ja 12 vuotiaat ja vanhemmat lapsethan rokotetaan sitä vastaan.
Ja saavathan lapset myös influenssarokotteen, mutta ei se tavallisa flunssia estä ja yskiä estä.
Mutta hankalaa tuo on, aina jomman kumman vanhemiista pitää jäädä kotiin hoitamaan sairasta lasta.
Ei. Mun lapsi ei jostain syystä ole ikinä kipeä, vaikka joku tauti kiertäisi koko muun luokan. Eikä ollut aikanaan päiväkodissakaan koskaan kipeä, vaikka tämä oli aikana ennen koronaa, jolloin tuskin kukaan oli näin hygieeninen tai pesi käsiään niin paljon kuin nykyisin.
Lihaskipua ja lämpöilyä, lapsella yskä
Viikonloppuna, viikolla ja aina. Mulla on kurkkurefluksi.
Aivastin alkuviikosta. Pidämme nyt vastuullisina ihmisinä kahden viikon karanteenin.
Ihan hemmetinmoinen yskä oli meillä koko perheellä, Helsingissä. Tosin loppui noin viikko sitten, mutta kesti kaikilla pari viikkoa. Koronatestit käytiin pariinkin kertaan, ei ollut.
Mutta kivaa ei ollut, koska kesti niin pitkän ja ei oikein kehdannut mihinkään lähteä yskimään keuhkoja pihalle.
Lihaskipuja, yskää, vähän kuumetta ja pahoinvointia. Mut ei voi jäädä kotiin ensiviikolla.
Mulla kurkku sikakipee toiselta puolelta. Koronatesti negaa, en sit tiedä olisko angiinaa mut ei oo kuumetta.
Päiväkoti*
Tuli kiireessä kirjoitettua 😂😅