Kuinka monilla rintaliiveillä/alushousuilla pärjäät?
Kommentit (14)
Rintsikoita about 35, alkkareita yli sata.
Alushousuja on jotain 50-100, tietenkään en noin paljoa tarvitsisi. Rintsikoita on varmaan 20, mutta niistä käytössä vain maksimissaan viidet (+ urheilurintsikat), koska sopivien löytäminen on hyvin vaikeaa. Välillä on ollut tilanne, jossa minulla on ollut vain yhdet tai kahdet käyttökelpoiset rintsikat, nyt löytyi kerrankin hyvin istuva malli niin ostin heti kolmet...
t: 85F
Monella. En lähde laskemaan, koska osa on pyykissä, kaapissa on laatikossa ja toisessa huoneessa laatikossa lisää (siellä missä on juhlavaatteet). Matkalaukussakin saattaa olla jotkut puhtaat, yleensä vien sieltä vain pyykit pesuun ja ennen seuraavaa työreissua tarkistan, että riittää.
Pärjäisin varmasti vähemmällä.
2 rintsikat ja viidet sopivat alkkarit. Alushousuja kyllä tarttis enempi, mutta eipä ole rahaa.
2 arkiruntsikat ja sporttiliivit
10 kpl alushousuja
Riittää hyvin
Tällä hetkellä kaapista löytyy 3rintsikat ja 3 urheilutoppia sekä 15 alushousut.. Vähemmälläkin pärjää hyvin. Talve/kevät mentiin 2urheilutopeilla ja hyvin pärjäsin
Kahdet lähes käyttökelvottomaksi kuluneet rintsikat ja ehkä 8 kpl alushousuja. Pitäisi varmaan mennä liiviostoksille...
Mulla on pöksyjä kymmeniä, joista en kyllä käytä kuin osaa. Sanoisin, että 10:llä varmasti jo pärjää alkuun, jos on tapana edes kerran viikossa pestä pyykkiä. Hyviä rintsikoita mulla taitaa olla enää joku 3. Sen verran kokoa tisseillä, että halvalla ei meinaa löytyä ainakaan hyviä. Ihanhan tuolla määrällä pärjää, kun samat menee kyllä monta päivää mulla.
Oho, ajattelin että vedän pohjat, mutta ei sittenkään :D Viidet rintsikat ja ehkä kymmenet alushousut. Kaikki alkavat olla niin kulahtaneita että pitäisi ostaa uusia, mutta yritän vielä sinnitellä muutaman kuukauden näillä että pääsen töihin hoitovapaalta.
Rintaliivejä varmaan viidettoista, alushousuja lienee ainakin kolmetkymmenet.