Pelottaa että alkaa sota!
Mikä on teidän suunnitelma sodan varalle? Me asutaan kerrostalossa ja mä luulen että kuoltais aika nopeasti nälkään, ei ole mitään selviytymisvaistoa tai taitoa jos kaupasta ei sais ruokaa ja hanasta vettä. Miehellä sotilastausta ja varmasti joutuis taisteluihin ja jäisin yksin kahen lapsen kanssa josta toinen ei edes vielä syntynyt.. Toivottavasti ei alkais ennen tammikuuta niin saisin edes tän lapsen synnytettyä sairaalassa.
Mun vaari oli sodassa ja joutui vielä Siperiaan moneksi vuodeksi josta kertoi juttuja, kuinka julmia ihmiset ovat. En tajua miks ihmiset unohtaa kuinka kamalaa tuo sota on ja tehdään samat virheet uudestaan.. :(
Kommentit (5)
Jonkinlainen sota on nyt meneillään ;(
Miksi sotaa pelkäämään? En ymmärrä.
Se syttyy jos on syttyäkseen, se on sen ajan murhe sitten. Et sinä pysty siihe varautumaan mitenkään etukäteen. Toki voit alkaa hamstraa tavaraa ja vettä itsellesi, mutta ei niilläkään pitkälle pötkitä.
Eiköhän siinä käy niin jos sota syttyy niin se menee kemiallisen sodan käynni puolelle, jolloin ei ole oikein muuta kuin toivo paremmasta huomisesta ha nopeasta kuolemasta. Ydinlaskeumat todennäköisesti tappaa enemmän kuin yksikään AK-47 tmv.
Ite elän päivä kerrallaan ja katson mitä tuleman pitää. Jos sota syttyy se syttyy ja sit eletään sen mukaan. Jos se ei syty ni sit jatketaa elämää normaalilla uralla ja ollaan tyytyväisiä.
Riittäiskö jo ne noin miljoona samansisältöistä avausta, joita palstalle on lähetetty.
Tulkoon perrkele kyllä se Suomen sisulla kestetään!
Onneksi mua ei pelota. Uskon, että asiat järjestyvät jotenkin muutenkin. Ihan ilman sotaa Suomessa. Lapsia neljä ja en aio lietsoa suotta itseäni näillä sota-asioilla.