Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90-luvulta biisi hakusessa! (Musiikkivideon perusteella)

Vierailija
03.09.2014 |

Ajattelinpa kysäistä jos joku sattuisi muistamaan, vaikka mahdollisuudet saattaa olla aika heikot.. Mun päähän on jostain syystä jäänyt kummittelemaan varmaankin siinä 90-luvun lopussa / 2000 luvun alussa MTV:llä soinut biisi (silloin kun sielläkin vielä musiikki soi). Tasaisin väliajoin pulpahtaa mieleen mut ei mitään muistikuvaa miten itse biisi menee.

Musiikkivideolla on joku mimmi, joka on pukeutunut esimerkiksi hoitsun asuun rokote kädessään. Jos oikein muistan, niin tämä tapahtuu jotain pelkistettyä väritaustaa vasten ja siinä musiikkivideolla pukeudutaan myös muihin ammatteihin.. Hitto kun en vaan muista MITÄÄN muuta. Ainoa selkeä muistikuva on tuo hoitsupukuinen mimmi rokote kädessään. Melko epätoivoista mutta tuleeko kellekään yhtään mitään edes tähän viittaavaa mieleen? 

Kommentit (2)

Vierailija
2/2 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi! On pakko muuten olla toi. Meinasin vielä kirjoittaa tuohon aloitusviestiin alunperin että muistelisin turkoosia taustaa. Ei nyt kyllä ihan menny niin kuin muistikuvissa tuo video mutta joku tajus, ihanaa! Et tajua kuinka monet vuodet oon miettiny mikä biisi se oli! Tuntuu kyllä hassulta etten muistanut tuota biisiä lainkaan, niin tuttu renkutus. Oletin automaattisesti että joku aika tuntematon biisi pakko olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla