Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset häpeävät gynekologilla?

Vierailija
14.08.2021 |

Kellään tunnuksia tänne ja näkee mitä tossa lukee? Https://www.iltalehti.fi/keho/a/a4130816-ee8b-446a-8c45-dd96379071ef

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tunnuksia, joten en näe. Mutta ihmettelen, että mitä häpeämistä siinä on. Ei minua hävetä, sillä en käy gynellä koskaan.

Vierailija
2/7 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin häpeän omaa vakiohölötystäni: "Nyt pitäis sit olla vaan rennosti, hehheh"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta en minä ainakaan häpeä. Kun on ollut kolme kertaa raskaana ja synnyttänyt, niin alapäätä on ronkittu usein. Siihen tottuu ja en edes ajattele asiaa tai jotain häpeää, kun gynikselle menen.

Ymmärrän häpeän, jos on nuori tai jos on työntänyt värkkiin jotakin sinne kuulumatonta ja sen on jäänyt jumiin.

Vierailija
4/7 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nyt vaan hävettää olla jalat levällään jonkun tuntemattoman ihmisen edessä. Lääkärikin on vain ihminen ja ammatistaan huolimatta ajattelee, miten ruma alapääni on. Sitten huoneessa ramppaa kaikkea väkeä. Olin pyllyänikin näyttämässä lääkärissä pukamien takia. Kandi pyysi toisen lääkärin katsomaan. Siinä takapuoli paljaana olin sängyllä, kun lääkäri asteli huoneeseen. Odotusaulasta oli suora näköyhteys takamukseeni. Olipa hauskaa.

Vierailija
5/7 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään yllättävää tuossa. Häpeävät sitä, että edellisestä käynnistä on jo aikaa. Ja häpeävät hajuja - varpaiden haju tai se, ettei ole ehtinyt peseytyä ennen vastaanotolle tuloaan. Myös sheivaamattomuus ja paino hävettävät.  

"Kivijärvi painottaa, että gynekologille mennessä ei tarvitse ajaa ihokarvoja. Hän kuitenkin huomauttaa, että erittäin tuuhea karvoitus voi peittää näkyvyyttä ja vaikeuttaa alapään tutkimista.

Loppujen lopuksi karvojen ajaminen tai ajamatta jättäminen on jokaisen naisen oma valinta.

–Jokainen nainen saa tehdä juuri niin kuin itse haluaa. Kyllä gynekologi pärjää, Kivijärvi sanoo.

Kivijärven mukaan tuuheisiin karvoituksiin törmää nykyisin harvoin, sillä karvojen ajaminen on trendikästä.

–Ennen vanhaan 90-luvulla olin naistenklinikalla töissä. Ihmisillä saattoi olla niin pitkiä karvoja alapäässä, että ne olisi melkein pitänyt kammata, jotta näkisi jotain. Semmoista ei enää ole, Kivijärvi kertoo".

Vierailija
6/7 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos on todella tuuhea alapääkarvoitus, vaikka ei siinäkään ole hävettävää. Eikä posliinikaan oo hävettävä asia gynellä

Vierailija
7/7 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin gynet hätkähtävät vaikka minkälainen reppu eteen revähtää.

Ammatinvalinta on ihan tietoinen valinta.

En minä ainakaan koskaan ole häpeillyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi