Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On täällä meillä kotona aikamoinen vilske.

Vierailija
14.08.2021 |

Kun meillä asuu pysyvästi minun edellisestä liitosta syntyneet 6 lasta (joiden isä on kuollut), mieheni edellisestä liitosta syntyneet 7 lasta (joiden äiti on kyvytön psyykkisen sairautensa takia huolehtimaan heistä eli mieheni on heidän hoitaja, lasten äiti saisi tavata lapsia muutaman tunnin kuukaudessa valvotusti mutta yleensä hän ei halua tavata heitä), minun ja mieheni yhteiset 8 lasta, siskoni ja tämän miehen 6 alaikäistä lasta jotka me miehen kanssa olemme adoptoineet kun heidän molemmat vanhemmat kuolivat samaan aikaan auto-onnettomuudessa, mieheni esikoisen (18v tytön) 20v poikaystävä sekä heidän 2v ja 3kk vanhat lapset, minun vanhempani, mieheni vanhemmat, mieheni kehitysvammainen ja autistinen veli jonka edunvalvoja veljeni on sekä 12 lasta jotka ovat sisarukset ja jotka olemme adoptoineet Intiasta samalla kertaa kaikki tänne luoksemme asumaan. Asumme 650 neliön asunnossa ja aikamoinen vilske täällä käy. Ruokailutkin ovat uskomattomia tapahtumia jotka kestävät vähintään pari tuntia ja siinä pitää olla tarkkana, että kaikki varmasti saavat ruokaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten huono provo.

Vierailija
2/3 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kappalejako niin jaksaa lukea, 12 lapsen äiti! :D :D :D :D Et taida ehtiä kirjoittaa kunnolla? :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme