Harrastatko seksiä kun sinulla on flunssa tai yskä?
Niin, siinäpä tuo kysymys jo tulikin.
Harrastatko seksiä, kun on nenä tukossa tai kun on yskä?
Tuli vaan mieleeni, kun olen ollut jo kohta kolme viikkoa flunssassa, eikä tule mieleenkään mennä miehen kanssa sänkyyn, eikä mies kyllä suostuisikaan. Ei olla edes pussattu, ei siis käytännössä olla edes ohimennen hipaistu toisiamme kohta kolmeen viikkoon.
Onko mulla samanlaista, kun olette nuhaisia tai on yskää?
Kommentit (12)
Mulla eksä oli sellainen että aina kinusi seksiä, myös kun olin flunssassa. Ällötti tuollainen! Yritin selittää, että olen kipeä, kiitos ei, mutta aina vaan vonkasi. Onneksi on eksä.
Olin viime talvena lähes 3 kk flunssassa, joten kyllä harrastin. Ois muuten tullu aika pitkä tauko ;-)
Ei ihme että työpaikoilla on niin paljon sairauspoissaoloja jos ihmiset ei edes yritä vältellä tauteja vaan imuttelee jotain räkätautista, hyi s*****a!
Pikkunuha ja yskä ei seksielämää haittaa. Raja menee siinä jos on niin kipeä, että on saikulla ja oikeasti kuumessa ja kauheessa räkätaudissa. Olisi hassua flunssan takia katkaista läheisyys kokonaan. Esim keväisin ollaan molemmat pitkä aika ihan järkyttävissä allergiaoireissa, Se olisi täysin rinnastettavissa flunssaan ja siksikö oltaisiin sitten koskematta? Hassua.
Olen harrastanut, jopa sillon kun miehen kanssa molemmT ollaan oltu saikulla nuhakuumeen takia. Sillon toki molemmilla jo alla sama räkätauti kun ei me yhtää päivää olla suutelematta ja seksiänin harrastetaan päivittäin tai lähes päivittäin. Joskus tullut jälkitauteina keuhkokuumetta poskiontelotulehdusta ja sellasta mutta voi ne tulla muutenkin. Kipeenä vaan panettaa ihan sairaan paljon
Siis en mitenkään ymmärrä ihmisiä jokka kestää 3vk ilman seksiä??? Ite oon aina sellasissa haluissa et ei se flunssa ja kuume mitään estä. Muutenkin meillä on niin läheinen suhde, että ollaan takiaisia aina ku nähään. En kyl tie vaikuttaaks tähän se et me ollaan oltu vuosi ja mä oon 17 vuotias. Onks nuoremmat jotenkin isommissa haluissa ku aikuset? XD
Kyllähän nyt pienessä flunssassa voi paneskella. Pillua on vähän hankalampi nuolla, jos nenä on tukossa, mutta ei se estä. Pienessä kuumeessa jostain syystä panettaakin.
Kyllä mua on haluttanut kipeänäkin. Muutaman kerran oon ollut ihan reilusti kuumeessa ja mies on tuumannut jälkeenpäin että jessus kun sun pimppi oli kuuma, eikä siis tarkoittanu ihan hyvälläkään vissiin, eh.
Eikä me flunssasina toisiamme nuoleskella ja suukotella, pannaan vaan jos haluttaa. Keski-ikäisiä ollaan.
Ei harrasteta seksiä flunssaisena, kun ei sitä harrasteta muutenkaan. Eipä leviä pöpöt kun pidetään aina vähintään 2 metrin turvaväli.
Kun on oikein kärsä tukossa tai kuumeinen, niin silloin ei huvita panna, mutta jos saa suihinoton, niin se tekee aina hyvää.
Tulen yleensä nopeasti ja sen vuoksi en voi oikein kovassa yskässä panna, kun koko ajan muutenkin pitää varoa, ettei ruikkaa. Jos siinä kriittisellä hetkellä tulee yskänkohtaus ja mulkku on sisällä, niin varmana lentää eikä voi mitää.
Kipeänä haluan seksiä lähes yhtä paljon kun terveenä. Jos on tosi paha olo ja väsyttää niin silloin en tietenkään ole päällä tai ota suihin. Nyt olen flunssassa, yö oli vaikea nukkua, vaikka otin buranaa. Seksi pyörii koko ajan mielessä. Mies harmi vaan töissä nyt.