Mikä pahin uhka?Ukrainan kriisi, ebola vai isis?Perustele!
Kommentit (17)
Ukraina. Putin on hullu ja liian lähellä.
Suuri ja mahtava naapurimme ja sen valaistu johtaja.
Mun mielestä massatyöttömyys, Suomen konkurssi, ihmisten laiskuus tehdä töitä kun rahaa saa muutenkin.
Ukrainan kriisi. Ovat nuo kaksi muutakin kammottavia asioita, mutta onneksi (vielä) kaukana. Oletteko huomanneet, että tällä hetkellä tapahtuu hirveitä asioita kokoajan? Tää venäjä-Ukraina kriisi pyörii päällä jatkuvasti, ebola virus on tappanut yli 1500 ihmistä, isis-terrorismi järjestö.... Hui.
Mä en usko että Ukrainan kriisistä kehkeytyy suurempaa sotaa. Mutta ebola näyttää riehuvan ja isis myös
Ukrainan kriisi pelottaa eniten, sitten ebola. Isiksestä tehtyä uutisointia en ole onneksi seurannut, olisin muuten varmaan ihan hermoraunio.
Ebola kammottaa. Joo, tiedän, Se on kaukana ja ei varmaan tuu suomeen ja näin, mut kammottaa ajatus siitä että ihmiset kulkee suojapuvut päällä kaupassakin ja läheiset kuolee virukseen johon ei ole parannuskeinoa.
t: liikaa Walking deadia katsova
Suomen talouden näivettyminen. Sota vois tehdä ihan hyvääkin, muistuisi taas mikä elämässä on tärkeää. Ebola on periaatteessa mahdollinen, mutta tartuntatauteja en jaksa ressata. ISIS on vastaus USAn ja Israelin tekosiin Lähi-Idässä, joten ei voi olla järin yllättynyt.
Putin pelottaa eniten. Ebola ei ainakaan vielä ole riski Suomelle, toki sekin pelottaa jos tilanne alkaa pahentua. Isis-uutisointia en ole hirveästi seurannut, en pidä niitä Suomelle riskinä ja uutiset irtileikattuja päitä kantavista lapsista ovat liian oksettavia.
Suomalaisille pahin uhka on Ukrainan kriisi, tai siis Venäjä, mutta pidän Isistä vakavempana uhkana ihmisyyttä vastaan. Ilmeisesti niillä hulluilla on paljon öljyrahaa takanaan, eli ei ole pelkkää aavikkosissien puuhailua.
Ylivoimaisesti isoin uhka on bakteerien antibioottiresistenssi.
ISIS raivostuttaa eniten. Ei siksi, että siitä olisi uhkaa Suomelle vaan siksi, että se uhkaa mun ystäviä ja sukulaisia.
Ebolakin hirvittää erityisesti kun näkee miten tartunta-alueita eristetään ja ihmisiä jätetään surutta kuolemaan, jotteivat vain levittäisi tautia. Tulee mieleen joku skifielokuva tms, ikävä vain että se on totta.
Ilmaston lämpeneminen. Se meidät tappaa.
Putin, ei vaadi perusteluja!