Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti hauskana asiana pidettyä juttua et ymmärrä?

Huumorirajoitteinen?
13.08.2021 |

Itse en vaan tajua imitaatioesitysten hauskuutta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitutun matkaseuran pyytäminen pitkälle ajomatkalle ettei olisi tylsää. .. Ahdistusko ja kiusallisuusko sitten on kivempaa?

Vierailija
22/23 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata oikein mitkään yleisesti hauskat asiat, kuten vitsit ja tv-ohjelmat. Olen aika huumorintajuton ihminen, joskus jotkin spontaanit koomiset tilanteet naurattavat, mutta yleensä vain olen hiljaa vieressä kun muut nauravat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten huumori…

Olen töissä naisvoittoisella alalla, ja tekonauru kuuluu lähes jokapäiväiseen toimintaan. Ei vaan nappaa naisten huumori. Sorry. :)

Minäkään en pidä joidenkin naisporukoiden tavasta kaakattaa tekonaurua täysin arkipäiväisille asioille ja sanomisille. Tosin en pidä myöskään miehillä tyypillisestä luokan pelle -huumorista, jossa joku vääntää kaiken vitsiksi, vastaa kysymyksiin vastakysymyksellä tai muuten veetuillen, roastaa ja menee pahimmillaan ahdistelun puolelle jutuillaan. Porukkaan ei tarvitse osua kuin yksi tällainen niin se lässäyttää yhteishengen tehokkaasti. Monet miehetkään eivät kestä tällaista oman elämänsä stand up -koomikkoa, vaikka koomikko itse kuvittelee olevansa varsinainen syntymähumoristi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä