Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvoton olo. Nykyään en mene edes ulos.

Vierailija
13.08.2021 |

Työelämässä joutunut kaikenäköistä sietää. Koulussa kiusattiin. Nyt olen työtön reilu kolmekymppinen. Täysin loppu tähän ihmiskuntaan ja ilmapiiriin.

Koen olevani ainoastaan am pumisen arvoinen ihminen koska olen empaattinen, ystävällinen, otan vastuuta itsestäni ja arvostan luontoa.

En sovi tähän lahopäiden yhteiskuntaan jossa rokotteet ja hyvien käytöstapojen korostamisesta iskee silmitöntä raivoa. En voi sietää kilpailua, ökyilyä enkä keplottamista.

Haluan asua jossain jossa saa olla rauhassa. Isot kaupungit ovat luonteltaan kapitalistisia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat siltä, että tarvitsisit ammattiapua. Jos et viihdy kaupungissa, niin olisiko mahdollisuus etsiä asuinpaikka jostain rauhallisesta luontoa lähellä olevasta paikasta? Ulkona olo kannattaa aina, virkistää, rauhoittaa ja parantaa unta.

Vierailija
2/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maalle / pieneen kylään keinolla millä hyvänsä.

Isot kaupungit ovat kiinnostavia lähinnä nuorille, silloin kun menojalkakin vipattaa. Ihminen alkaa 30v jälkeen haluamaan rauhallisempaan ympäristöön.

Tietysti pikkupaikoissa eläminen on tehty vaikeaksi ja kaikki halutaan ajaa karsinaan isoon kaupunkiin. Pitää ottaa huomioon, että pienellä pitäjällä ei välttämättä pääse edes sairaalaan/hoitoihin jos terveydessä on ongelmia. Tämä myös vain pahenee jatkuvasti, kohta megakaupungit ovat ainoita vaihtoehtoja. Niistä ulospääsy saatetaan jopa telkitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas. Nykyään on vain niin paljon ilkeitä, itsekkäitä ihmisiä. Heihin pettyy, kun itse alkaa tutustua vilpittömällä ja ystävällisellä mielellä. Olisiko myös niin, että he ovat pettyneet ja muuttuneet itsekin ilkeiksi koettuaan kiusaamista. Mutta itsekin viihdyn parhaiten omassa kuplassani, jossa kukaan ei kiusaa.

Vierailija
4/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat siltä, että tarvitsisit ammattiapua. Jos et viihdy kaupungissa, niin olisiko mahdollisuus etsiä asuinpaikka jostain rauhallisesta luontoa lähellä olevasta paikasta? Ulkona olo kannattaa aina, virkistää, rauhoittaa ja parantaa unta.

Olen niin surumielinen. Tulee hirveitä paineita täällä Hesassa näytellä ahkeraa ja sporttista. Tuntuu ettei yhtään saa olla oma ittensä. Olet outolintu.

Maailma olisi voinut pysähtyä tasan 2000 luvulle. Sen jälkeen mennyt vain huonommaksi.

Ei mun kaltaisille mitään enää löydy. Kaikki kivet käännetty jo.

Vierailija
5/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ulkomailla asumista ennen kuolemista nyt ainakin. Itse olen samanlainen persoona ja sovin paremmin kulttuureihin joissa ollaan ystävällisempiä! Täällä ollaan tylyjä.

Vierailija
6/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä myös vain pahenee jatkuvasti, kohta megakaupungit ovat ainoita vaihtoehtoja. Niistä ulospääsy saatetaan jopa telkitä.

Höpöhöpö 

Vierailija
7/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvokas. Nykyään on vain niin paljon ilkeitä, itsekkäitä ihmisiä. Heihin pettyy, kun itse alkaa tutustua vilpittömällä ja ystävällisellä mielellä. Olisiko myös niin, että he ovat pettyneet ja muuttuneet itsekin ilkeiksi koettuaan kiusaamista. Mutta itsekin viihdyn parhaiten omassa kuplassani, jossa kukaan ei kiusaa.

Ei ole. Nää on ollut kovia jo alusta lähtien. Heifän lapsensa yhtä ilkeitä ja kilpailuhenkisiä.

Vierailija
8/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten rokotus liittyy arvoosi.  On asiantuntijoita joista sitä ei pidä ottaa. Anna arvo heillekin.

Vierailija
9/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ulkomailla asumista ennen kuolemista nyt ainakin. Itse olen samanlainen persoona ja sovin paremmin kulttuureihin joissa ollaan ystävällisempiä! Täällä ollaan tylyjä.

Missä on näitä kulttuureja jossa ei ole tätä sairalloista kilpailun, urheilun, rahan ja omistajuuden palvomista kuten Suomessa?

Vierailija
10/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin surumielinen. Tulee hirveitä paineita täällä Hesassa näytellä ahkeraa ja sporttista. Tuntuu ettei yhtään saa olla oma ittensä. Olet outolintu.

Maailma olisi voinut pysähtyä tasan 2000 luvulle. Sen jälkeen mennyt vain huonommaksi.

Ei mun kaltaisille mitään enää löydy. Kaikki kivet käännetty jo.

Ala luoda omaa maailmaasi. Tämä nykyinen on jo aika virtuaali muutenkin. Tee oma maailma. Millainen se olisi?

Vierailija
11/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat. Lepää vähän ja mieti sen jälkeen uutta suuntaa.

Vierailija
12/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on näitä kulttuureja jossa ei ole tätä sairalloista kilpailun, urheilun, rahan ja omistajuuden palvomista kuten Suomessa?

Amazonasilla ja sentilleillä ainakin, liity luolaelämää viettäviin larppajiin joksku aikaa tai vaikka lopuks eloa. Kerranhan tässä vaan eletään.

Vierailija
13/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän niitä löydy, maita joissa taiteita ja kulttuuria arvostetaan ja löytyy pitkät perinteet. Paljon ihmisiä joten toki niitä rahanpalvojiakin aina on. Ja Suomessakin kun menee jo johonkin korpeen ei enää ole raha ykkönen, urheilu kyllä saattaa olla

Vierailija
14/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla oma itseäni enkä ainakaan netissä! Olen useita kertoja kokeillut mutta aiheutan vain raivoa mun jutuilla. Tykkään puhua neutraaleista asioista kuten ruuasta, kodinhoidosta ja maailman tilanteista, ottanut usein esille käyttäytymistapojen puutetta. Tämä närkästää ihmisiä.

Vierailija
15/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä tarkoitat. Lepää vähän ja mieti sen jälkeen uutta suuntaa.

Oon levännyt jo koko aikuisikäni enkä löydä omaa suunta. Olen niin ulkopuolinen!

Vierailija
16/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun on suomalaisia geenejä.

Vierailija
17/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämähän on perseestä. Se on selvää. Sen pystyy kuitenkin saamaan siedettäväksi. Eri työpaikoilla on erilainen ilmapiiri, omaa asennetta voi yrittää muuttaa, omia työtapojaan voi yrittää muuttaa jne. Joskus se on pienestä kiinni, että asiat menee parempaan suuntaan.

Vierailija
18/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vielä kun puuttuu täysin moninaisuus. etelästä pohjoiseen samat ihmiset lippis päässä ja verkkarit jalassa.

Heti on syytä kiusata jos poikkeat massasta. Minulle naurettiin kun kerroin että pidän askartelusta ja kaipaan Tiimaria :,(

Vierailija
19/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismin kirjo?

Vierailija
20/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismin kirjo?

Miksi olisi? Ja vaikka olisi, niin olen aina ulkopuolella. ihmiset pitävät näitä sietämättöminä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän