Miksi täällä ei saa keskustella 12-15v rokotuksista?
Tämä aihe nyt puhuttaa ja mietityttää monia vanhempia, mutta kaikki keskustelut aiheesta loppuvat lyhyeen ja suljetaan. Miksi ihmeessä? Itse haluaisin osallistua näihin keskusteluihin, jotka tällä lasten vanhemmille suunnatulla palstalla koskevat lapsia ja nuoria.
Epäilyttävää minusta tällainen säännönmukainen KESKUSTELUJEN äkillinen poisto. Miksi Suomessa on aiheita, joista ei saa asiallisesti ja avoimesti keskustella kun kyseessä on LAPSET?
Kommentit (33)
En usko, että tämä on syynä. Kyllä tästä aiheesta osataan asiallisestikin keskustella. Jokainenhan lapsi/nuorihan sen itse päättää, mutta kyllä vanhempien silti pitää saada asiasta jutella eikä asiaa voi haudata hyshys.
Henkilökohtaisesta asiastaon turha jankuttaa. Vai kuka yllyttää jauhamaan?
jos kaikki suostuu kaikkeen , täältä loppuu kyllä nopeasti ihmiset joista on mitään hyötyä kenellekään , no ehkä pellolle vahtimaan pilviä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tämä on syynä. Kyllä tästä aiheesta osataan asiallisestikin keskustella. Jokainenhan lapsi/nuorihan sen itse päättää, mutta kyllä vanhempien silti pitää saada asiasta jutella eikä asiaa voi haudata hyshys.
Haluaisin kyllä lukea ketjun jossa keskustellaan asiallisesti ihan mistä aiheesta tahansa.
Siksi, koska hörhöt eivät osaa keskustella asiallisesti. Heidän mielestään Uppo-Nallen pahoinpitely ja koululaisten työrauhan häirintä ovat ihan ok toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain valhe tarvitsee sensuuria suojakseen
Ja siinäpä se on maailman suurin valhe julkikirjoitettuna!
liitot pois
työajat pois
lakot pois
autot pois
vapaa aika pois
omaisuus pois
poteroon poistu.
Mitä niissä on keskusteltavaa? Rokotukset ovat alkaneet ja jokainen voi itse valita ottaako vai ei sen. Useimmilla varmaan perhe vaikuttaa asiaan vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vain se ainoa oikea totuus sallitaan. T: liberaalit
Onkin pakko sallia kaikki väärä disinformaatio?
Vierailija kirjoitti:
Mitä niissä on keskusteltavaa? Rokotukset ovat alkaneet ja jokainen voi itse valita ottaako vai ei sen. Useimmilla varmaan perhe vaikuttaa asiaan vahvasti.
Mitä sensuroitavaa asiassa on? Jokainen tekee itse päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sensuroitavaa asiassa on? Jokainen tekee itse päätöksensä.
Hörhöily jolla ei ole mitään tekemistä keskustelun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Teinit päättää itse.
Kyllä. Siksi en ymmärräkään, miksi heidän vanhempansa eivät saisi keskustella aiheesta.
jos media haluaa mieleistä keskustelua , tehkää suljettu järjestelmä , siinä 1 ja sama tyyppi esittää ja vastailee itselleen , eikä tule kuin mieleisiä peukutuksia. ja siitä julkaisemaan aamulla galluppi.....
Koska asiassa ei ole mitään keskusteltavaa 🤷♀️ Keskustelu on aina disinformaatio-fakta-”olet lammas”-myrkkypiikki-trolli-hv-pelastakaa laoset ja poisto.
Jiissä haluat ouhua yleisesti peloistasi liitten lapsiin, heidän sairauksiinsa tai omasta ahdistuksesta, tee aloitus niistä.
Koska keskustelu ei pysy asiallisena.