Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimon exät

Vierailija
02.09.2014 |

Vaimollani on aina ollut paljon miespuolisia kavereita ja melko monen kanssa hänellä on joskus ollut sutinaakin. Olin joku aika sitten vaimon kavereiden illanistujaisissa jossa oli minun lisäkseni 5 muuta miestä. Kaksi heistä oli seurustellut aikoinaan vaimoni kanssa ja yksi oli ollut vaimoni panokaveri. Tunsin oloni hiukan kiusaantuneeksi enkä pystynyt olemaan oma rento itseni. Mitä naiset ovat vastaavista tilanteista mieltä? Veisittekö miehenne vastaavaan tilanteeseen ja odottaisitteko miehenne nauttivan olostaan? Eikö teitä hävettäisi tai nolottaisi olla tuommoisessa seurassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a vaikea sanoa kun en ole vanhojen panokavereiden kanssa tekemisissä. He kun olivat vaan sitä panemista varten. Ja exätkin putoavat kyydistä samalla kun suhde loppuu.

Vierailija
2/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, he. Kyllä nolottaisi! Onneksi en luultavasti joudu ikinä moiseen tilanteeseen;) Siis suorastaan vituttaisi, jos miehen monta entistä olisi samassa seurueessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jutut on jotain vanhoja teini-iän juttuja, niin sellaisista tuskin kannattaa välittää, mutta jos on ihan aikuisena, sanotaan nyt päälle kaksikymppisenä, seurustellut tai pannut monen ystäväpiirissään olevan miehen kanssa, niin onhan se vähän kummallista. Kyllä minua häirititsisi. Mutta toistan vielä, teini-iän jutut ei häiritse, ne nyt on vaan sellaisia kokeiluja ja juttuja, joita toisella on enemmän ja toisille vähemmän, niitä on turha jälkikäteen miettiä.

Vierailija
4/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin päin, että jos vaimollesi on täysin luontevaa olla tällaisessa seurueessa niin hänellä ei taida olla mitään salailtavaa. Onneksi olkoon!

Hävettävää tai nolottavaa voisi olla, jos noiden exien kanssa on jotain likaisia salaisuuksia mitä ei uuden soisi tietävän...

Vierailija
5/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, ja olen joutunut samanlaiseen tilanteeseen. Samassa illanvietossa oli miehen exä, toinen exä/säätö ja yksi yhden illan juttu. Plus minä. En tosiaankaan nauttinut olostani. Miestäni asia ei tuntunut haittaavan millään tavalla eikä hän itse varmaan edes tajunnut, että on ollut lähes kaikkien naisten kanssa, jotka seurueessa olivat. Sen illan jälkeen en ole suostunut lähtemään tällaisiin illanviettoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän