Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua alkaa ahdistaa jos mies ei viestittele pitkään aikaan

Vierailija
13.08.2021 |

Jos miehestä ei kuulu vaikka koko päivänä mitään, alan epäillä ja pelätä, ettei hän tykkää minusta. Ollaan tunnettu kaksi kuukautta. Hän kyllä laittaa aina viimeistään illalla viestiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hormonit aiheuttaa tätä "puhelimen kyttäämistä". Kunhan tiedät, että ilmiön takana ovat hormonit. Ei tunnu kivalta odottaa mutta se nyt vaan kuuluu asiaan. Älä missään nimessä ala ahdistelemaan miestä jos joku päivä jättää viestinsä välistä. 

Vierailija
2/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vastaavaa?

Ja voiko siitä päätellä jotain, jos joinakin päivinä mies viestittelee vain illalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten hormonit aiheuttaa tätä "puhelimen kyttäämistä". Kunhan tiedät, että ilmiön takana ovat hormonit. Ei tunnu kivalta odottaa mutta se nyt vaan kuuluu asiaan. Älä missään nimessä ala ahdistelemaan miestä jos joku päivä jättää viestinsä välistä. 

Nyt olisi kiva kuulla näistä hormoneista lisää 😄 ohis

Vierailija
4/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin jossain vaiheessa, että mieskin voi olla epävarma. Miestäkin voi mietityttää, että tykkäänkö minä hänestä, jos minusta ei kuulu. Silloin lopetin sen miettimisen, että mitähän mies oikein minusta ajattelee, tykkääköhän se minusta. Aloin miettiä, mitä MINÄ miehestä ajattelen, tykkäänkö minä hänestä. Ja kun totesin että tykkään, osoitin sen.

Vierailija
5/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla vastaavaa?

Ja voiko siitä päätellä jotain, jos joinakin päivinä mies viestittelee vain illalla?

Monet miehet saattaa jättää päivän tai pari välistä viestittelyissä. Jäitä hattuun! Jos luet netissä "when when pull away in a relationship" niin huomaat että kokemuksesi on täysin normi. Kaikki menee just niin kuin pitää. Ja kyllä, tiedän että se odottaminen tuntuu inhottavalta. Netistä voit saada vertaistukea. Mitä en teetkin, älä "jahtaa" tai ahdistele miestä. 

Jos viestejä tulee vain 1-2 päivänä viikossa, tai aina viikonloppuiltaisin, niin on syytä huoleen. Muuten ota ihan vaan rauhallisesti ja tiedosta, että on täysin normaalia tuntea niin kuin sinä tunnet. Se on hormoneista johtuvaa. 

Vierailija
6/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä hormoneista te oikein höpötätte! Mikään hormoni ei aiheuta puhelimen kyttäystä

Vierailija
7/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä hormoneista te oikein höpötätte! Mikään hormoni ei aiheuta puhelimen kyttäystä

Kun nainen viettää aikaa sellaisen miehen kanssa, josta tykkää, se erittää tiettyjä hormoneita. Kun nainen sitten on pois miehen viereltä, tulee ns vieroitusoireita jotka hyvin usein aiheuttaa puhelimen kyttäämistä. Tämä taipumus vahvistuu kun aletaan olemaan fyysisiä/harrastetaan seksiä. Kyseessä on hormonien toiminta, ei esim rakkaus. 

Kaikki naiset ei koe tätä. Varsinkaan jos eivät ole kovin kiinnostuneita miehestä. Mutta tämä on hyvin, hyvin tyypillinen ilmiö ja monet naiset tässä vaiheessa alkavat tivaamaan mieheltä että tykkääkö hän minusta, oletko tosissasi, miksi et viestitellyt eilen, miksi edellisestä viestistäsi on niin pitkä aika. Miehet usein kokevat tämän ahdistavana. Ei välttämättä heti, mutta jos miehelle tulee hetki että kaipaa omaa aikaa ja nainen käyttäytyy näin, niin mies usein ottaa enemmän etäisyyttä, mikä tietysti saa naisen vielä enemmän pois tolaltaan...

Vierailija
8/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla vastaavaa?

Joinakin päivinä vain illalla? Eipä tullut mieleenkään odottaa, että mieheni olisi viestitellyt useita kertoja päivässä. Kummallakin oli kyllä ihan muutakin tekemistä, kuten esimerkiksi töitä. Sen sijaan iltaisin soiteltiin alusta alkaen ellei ollut mitään erityistä estettä.

Vierailija
9/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tajusin jossain vaiheessa, että mieskin voi olla epävarma. Miestäkin voi mietityttää, että tykkäänkö minä hänestä, jos minusta ei kuulu. Silloin lopetin sen miettimisen, että mitähän mies oikein minusta ajattelee, tykkääköhän se minusta. Aloin miettiä, mitä MINÄ miehestä ajattelen, tykkäänkö minä hänestä. Ja kun totesin että tykkään, osoitin sen.

Tämä. Näin olen itsekin alkanut toimia. Tai pyrin siihen, ei se aina helppoa ole. Mutta en myöskään kannata noita "älä vaan ahdista miestä" vastauksia. Ei tarvitse toista syyttää mistään tai vaatia viestittämään useammin, mutta omista tunteista voi ihan hyvin silti kertoa. Jos mies pelästyy tai kokee takertuvana viestin vaikka "alan kiinnostua enemmän ja samalla tulee epävarmuutta" niin menkööt muualle niiden kanssa jotka näitä pelejä jaksaa pelata. 

Vierailija
10/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla vastaavaa?

Monet miehet saattaa jättää päivän tai pari välistä viestittelyissä. Jäitä hattuun! Jos luet netissä "when when pull away in a relationship" niin huomaat että kokemuksesi on täysin normi. Kaikki menee just niin kuin pitää. Ja kyllä, tiedän että se odottaminen tuntuu inhottavalta. Netistä voit saada vertaistukea. Mitä en teetkin, älä "jahtaa" tai ahdistele miestä. 

Jos viestejä tulee vain 1-2 päivänä viikossa, tai aina viikonloppuiltaisin, niin on syytä huoleen. Muuten ota ihan vaan rauhallisesti ja tiedosta, että on täysin normaalia tuntea niin kuin sinä tunnet. Se on hormoneista johtuvaa. 

Voisiko joku pähkinänkuoressa kertoa miksi miehet etääntyvät

Vierailija
11/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen viettää aikaa sellaisen miehen kanssa, josta tykkää, se erittää tiettyjä hormoneita. Kun nainen sitten on pois miehen viereltä, tulee ns vieroitusoireita jotka hyvin usein aiheuttaa puhelimen kyttäämistä. Tämä taipumus vahvistuu kun aletaan olemaan fyysisiä/harrastetaan seksiä. Kyseessä on hormonien toiminta, ei esim rakkaus. 

Kaikki naiset ei koe tätä. Varsinkaan jos eivät ole kovin kiinnostuneita miehestä. Mutta tämä on hyvin, hyvin tyypillinen ilmiö ja monet naiset tässä vaiheessa alkavat tivaamaan mieheltä että tykkääkö hän minusta, oletko tosissasi, miksi et viestitellyt eilen, miksi edellisestä viestistäsi on niin pitkä aika. Miehet usein kokevat tämän ahdistavana. Ei välttämättä heti, mutta jos miehelle tulee hetki että kaipaa omaa aikaa ja nainen käyttäytyy näin, niin mies usein ottaa enemmän etäisyyttä, mikä tietysti saa naisen vielä enemmän pois tolaltaan...

Näinhän se menee. Ja naisen tunteet on aina, tai useinmiten, tivaamista. Miehen on ok ottaa etäisyyttä sanomatta mitään. Olen kiinnostunut, edetäänkö silti rauhallisemmin, mulla on muuta, kaipaan omaakin aikaa yms. ystävälliset vastaukset on ihan pois suljettuja. Naisetkin jakaa toisilleen vinkkejä, että älä kysele. Toki, varsinainen tivaaminen on sitten eri asia. Mutta, että oletko tosissasi tai tykkääkö, yksittäisenä kysymyksenä ei mun mielestä ole liikaa.

Vierailija
12/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etääntyvistä miehistä ylipäätänsä suhteeseen? En tosin tiedänkin apn mies etääntyvä

Vierailija
13/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja minusta aivan älyttömän ahdistavaa jos toinen olettaa että monta kertaa päivässä "pakko" viestitellä. Teen toki vuorotyötä mikä tekee asiasta haastavampaa mutta silti en jaksa ihmistä joka alkaa ahdistella jos aamuin ja illoin sekä yleensä vielä keskellä päivääkin ehdi viestiä laittaa. Pahimmillaan kysellään miksen laittanut viiden maissa viestiä kun ennen seitsemää olen oven takana. Toisaalta yksi hyvä merkki huomata ettei tämän kaltainen ihminen sovi minulle ja lopettaa suhde siihen. 

Vierailija
14/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/18 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta

Vierailija
16/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko etääntyvistä miehistä ylipäätänsä suhteeseen? En tosin tiedänkin apn mies etääntyvä

1-2 päivän tauko on täysin normaalia. Jos mies katoaa kahdeksi viikoksi, niin se ihan eri juttu. 

Vierailija
17/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Jos mies ei koe kovin vahvaa kiinnostusta naiseen, hän saattaa etääntyä. Ei se tee miehestä epäkelpoa suhteisiin, se vaan tarkoittaa että kyseinen nainen ei ollut se oikea tälle miehelle.

Ihan samalla tavallahan nainen etääntyy miehestä, jos hänellä ei tunteita herää.

Vierailija
18/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla vastaavaa?

No ei ole.

Jos mies kysyisi vastaavaa, olisi se psykopaatti, takertuja.