Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin luovuttaa?

Vierailija
13.08.2021 |

Viimeiset vuodet ollu yhtä taistelua elämässä. Taustalla rankkaa koulukiusaamista jota kesti 9 vuotta, puoliso petti, työpaikka lähti alta, luottamus petetty, äidin syöpä, tuntuu että happi loppuu kun ei enään jaksa. Nykyinen työpaikka 60 km päässä, ja olen lopen uupunut pitkään työmatkaan joka tosin on määräaikainen mutta silti voimat loppu. Nyt olen tien risteyksessä, ja mietin että kumpaan suuntaan lähden? Jatkanko elämässä yrittämistä vai lyönkö hanskat tiskiin, ei tämä elämä kuitenkaan enään paremmaksi muutu kun onhan tässä yritetty viimeiset 5 vuotta kääntää elämässä suuntaa mutta tuloksetta, enkä kertakaikkiaan enään jaksa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jotain lääkkeitä.

Vierailija
2/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 10 tyttö mutta elämä potki päähän joka suunnalta, kunnes pääsin aikuisikään ja luovutin, rikollinen elämä kiehtoi ja viina vei. Elämä on, kun tarpeeksi potkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta, mutta tauko voisi olla paikallaan. Jos sinusta tuntuu vahvasti ettet jaksa, niin ota se tosissaan. 

Vierailija
4/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae saikkua. Mene työterveyden psykologin juttusille.

Vierailija
5/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kallonkutistajilla 5 vuoden sisällä, eikä mistään ollut mitään apua, joten ei enään kiitos. Olen vasta reilu kuukausi sitten aloittanut uuden työn, ja nyt jo loppu. Olen ollut viimeiset 5 vuotta ihan loppu, kuinka kauan vielä pitää kestää? -ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi