Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä sykemittari?

Vierailija
02.09.2014 |

Mulla on vanha polarin sykemittari, mutta siinä ei saa esim. sykettä muutettua prosenteiksi.

Puhelimiin on vaikka mitä ohjelmia, mutta en halua raahata puhelintani kuntosalilla jne.

Haluan jonkun mittarin mikä kulkee huomaamattomasti mukana ja on nikkelitön. Mittaa kulutuksen spinningistä vatsalihaksiin ja siinä on kaikenlaisia toimintoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans polar ft60, hinta-laatu suhde hyvä.

Vierailija
2/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:34"]

Mulla on vanha polarin sykemittari, mutta siinä ei saa esim. sykettä muutettua prosenteiksi.

Puhelimiin on vaikka mitä ohjelmia, mutta en halua raahata puhelintani kuntosalilla jne.

Haluan jonkun mittarin mikä kulkee huomaamattomasti mukana ja on nikkelitön. Mittaa kulutuksen spinningistä vatsalihaksiin ja siinä on kaikenlaisia toimintoja.

[/quote]

Sykemittari mittaa sykettä, viis siitä mitä teet. Spinnaa, runttaa vatsoja tai makaa sohvalla, mittarille se on se ja sama.

Sykkeen muuttaminen prosenteiksi maksimisykkeestä edellyttää että tiedät maksimisykkeesi. Sinänsä ne prosentit on turhia, minulla on sykealueet, joilla pyrin pysymään.

Itse käyn kuntotestissä vuoden-parin välein ja tieto maksimisykkeestä  tulee sieltä. Itse ei kannata lähteä rääkkäämään maksimisykettä, jossei ole kaveria vahtimassa etti lähde taju tai rupea sydän reistaamaan. Nimimerkillä taju lähti, kun kävin testissä viikko rajun flunssan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, sykemittarina suunnon joku perusmalli, mutta nykyisin lähinnä sykevyö+puhelin.

Vierailija
4/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole hyvää sykemittaria?

Vierailija
5/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar ft 60 tai 80

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi