Muistatteko, kun olitte ihastuneita ja yrititte tehdä vaikutusta?
Mitä teitte? Kertokaa hassuja muistoja (vaikka tämänpäiväisiä, jos asia on ajankohtainen)!
Itse muistan, että yritin aina pitää liioitellun hyvän ryhdin, että vatsani olisi näyttänyt litteämmältä. Lisäksi olen pyrkinyt vaikuttamaan älykkäämmältä kuin olen olemalla ärsyttävän pikkunokkela. En ole juurikaan kuunnellut treffikumppaniani, kun olen jo valmistautunut omaan, seuraavaan "puheenvuorooni".
Onneksi olen nykyään naimisissa ja treffihelvetit ovat toistaiseksi historiaa. En enää ikinä jaksaisi tehdä vaikutusta yhteenkään uuteen mieheen romanttisessa mielessä.
Kommentit (7)
Lähdin kerran keskellä yötä miehen luo (emme seurustelleet, enemmän fb) katsomaan, olisiko hän kotona. Tämä oli ennen kännyköitä ja matkaa oli yli 30 km. Ei ollut paikalla mutta sen sijaan tapasin valokuvaaja-naapurin, joka olisi pienessä sievässä halunnut ottaa minusta alastonkuvia. En lähtenyt mukaan, eikä toisenkaan tyypin tapailusta tullut lopulta mitään.
En ole koskaan yrittänyt miellyttää ihastuksiani, kas kummaa kun on aina ollutkin sinkku.
Haha, muutama vuosi takaperin oli treffit tiedossa ja kauhea ongelma miltä minä NÄYTÄN... Ilmeisesti olin todella epävarma itsestäni silloin. Hankin hiustenpidennyksen, ripsienpidennykset, geelikynnet, uudet vaatteet.... voi luoja. No, ilmeisesti sytytin (myös) sisäisesti ja nyt ollaan oltu 2,5 vuotta yhdessä :) Ei ole enää tarve olla niin neuroottinen ulkonäköni suhteen!
En noloimpia viritelmiäni viitsi kertoa. Voi luoja mikä idiootti olen joskus nuorena ollut. Mutta olen lukenut erään kirjan koska luulin, että ihastukseni oli lukenut sen ja ajattelin, että meillä olisi jotain puhuttavaa. Kun menin lainaamaan kirjaa kirjastosta, kirjastontäti katsoi minua ja kysyi: "Aiot siis tosiaan lukea tämän?. Good luck". Ei se kirja sitten kuitenkaan ikinä tullut puheeksi.
Yläasteaikoina oli noita, että piti kuunnella samaa musiikkia, kuin mistä ihastuksen tiesi tykkäävän. Miksi, se ei koskaan selvinnyt. Ei siitä musiikista kuitenkaan ikinä tullut puhetta.
Olen laiminlyönyt ystäviäni ihastuksen vuoksi. Ollut seurassa mutta pokausmielessä henkisesti muualla. Menetinkin 3-vuotisen sinkkukauteni aikana joitakin kavereitani, enkä hirveästi ihmettele. Aina piti jokaisella baarireissulla löytää joku...