Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti parisuhteessa?

Vierailija
02.09.2014 |

Pelkään, et tää aiheuttaa kunnon paskamyrskyn täällä mut koitetaan kestää.. Olen 26-vuotias parisuhteessa oleva nainen. Menkkani ovat nyt viisi päivää myöhässä, ja olen alkanut pelätä että olen raskaana. Minulle uutinen ei olisi kauhean toivottu, olen aina ollut itse sitä mieltä että jos lapsi tulee sen on synnyttävä ehjään parisuhteeseen. En vaan koe että mieheni on se oikea, kenet haluan lapsen isäksi ja itseäni en voi vielä kuvitella äitinä. Koskaan en ole potenut minkäänlaista vauvakuumetta, enkä osaa oikein olla lasten kanssa. Mieheni tietää tämän ja ei ole millänsäkään, kun kysyin hänen mielipidettään asiasta sanoi vaan että itsepähän päätöksen teet. Päätös kummiskin on yhteinen.. Taloudellisesta tilanteesta sen verran että itse olen vakituisessa työssä ja miehellä on ollut vaan pätkätöitä, ei mitään pysyvämpää. Päivät viettää koneella pelaten videopelejä vaikka olisin kotona, sekin aiheuttaa jatkuvasti riitoja parisuhteessa. Todennäköisesti tilanne vaan kärjistyisi lapsen synnyttyä, ja pelkään että jäisin yksin lapsen kanssa.. Miks pitää olla niin vaikeeta vaan päästää irti ja erota.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Missä ongelma? Kumpikin haluaa abortin, mies ilmaisi sen tuolla hälläväliä-asenteella.

Vierailija
2/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä vaan vähä tuntuu, että mies ei oikeasti ole tuota mieltä vaan ei sano asiaa mulle suoraan. Hän on muutenkin meistä se joka tulee paremmin toimeen lasten kanssa. Joskus suhteen alkuvaiheessa sanoi mulle että haluaisi lapset mieluiten alle kolmekymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tekisit sen raskaustestin ja jos se on positiivinen, varaat ajan lääkärille. Sitten hoidat ehkäisyn kuntoon. Jos mies sanoo ettei saat tehdä niinkuin haluat, hän ei selvästi halua lasta. Jos sitten seuraavaksi miettisit myös sen , miksi olet noin epätyydyttävässä parisuhteessa ? Ja miksi olet niin vastuuton , ettei ehkäisy ole kunnossa vaikket halua lasta.

Ota kierukka tai kapselit , niin ei tarvitse miettiä.

Vierailija
4/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan, että oonko kauheen kylmä ihminen jos teen abortin ja kaduttaako se kuitenkin myöhemmin, vaikka tässä vaiheessa oon hyvin varma päätöksestä. Tiedän myös että läheiset ei hyväksyisi tätä päätöstä.

Vierailija
5/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee lasta tuollaiseen suhteeseen. Muuten olet yksi niistä äideistä jotka valittavat tänne av:lle miehistään ja yleisestä tyytymättömyydestään elämään.

Olen aina ollut sitä mieltä, että on melkoisen tärkeää kenen kanssa ne lapset tekee. Et valitse vain itsellesi kumppania, vaan lapsellesi vanhemman. Mies ei ole sinulle oikea.

Tiedän kyllä kuinka vaikeaa ero on, kamppailen itse samanlaisessa tilanteessa. Olen suhteessa, jossa mies ei ole minulle aviomies-materiaalia. Hän on lapsellinen, temperamenttinen ja ahdasmielinen sekä suhtautuu hälläväliä-asenteella lapsiin (ei sillä että niitä hänen kanssa haluaisin, on meinaan tietokonepeliriippuvainen). Olen sinua muutaman vuoden nuorempi ja sanon, että älä tuhlaa nuoruuttasi ihmiseen, jonka kanssa et näe tulevaisuutta. Itse muutan pois kunhan asunnon saan.

Vierailija
6/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse läheisille kertoa.
Ja sulla on vielä hetki aikaa pohtia päätöstä.
Itse tein abortin 19-vuotiaana eikä se ole kaduttanut. Joskus mietin että millaista olisi jos olisikin omalla tytöllä nyt isompi sisarus.

Vierailija
7/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 08:12"]Loppupeleissä vaan vähä tuntuu, että mies ei oikeasti ole tuota mieltä vaan ei sano asiaa mulle suoraan. Hän on muutenkin meistä se joka tulee paremmin toimeen lasten kanssa. Joskus suhteen alkuvaiheessa sanoi mulle että haluaisi lapset mieluiten alle kolmekymppisenä.
[/quote]

Ehkä hänkään ei halua niitä sinun kanssasi?
Enkä yritä nyt loukata.

Vierailija
8/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, voihan se olla hyvin mahdollista. Ollaan keskusteltu erosta, mies on ilmaissut että ei halua erota ja hänen mielestään meiän suhteessa ei ole mtn vikaa. Kerran sanoi kännissä uhkaavasti että jos ero tulee niin ei tiiä mitä sitten tapahtuu. En tykkää yhtään siitä että hänestä tulee liian kännissä välillä semmoinen väkivallan "ihannoija". Tiedän kyllä ettei tekisi minulle ikinä mtn pahaa, suustaan osaa olla vaan paha.

Vierailija
9/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta hyvältä lähtökohdalta lapsen hankkimiseen. Jos tuntuu, ettei päätös ole vaikeakaan (siltä kuulostaa), tuskin tulet katumaan sitä yhtä paljon kuin lapsen saamista epäsuotuisassa tilanteessa.

Sen verran tekee mieli sanoa, että täältä ei varmaan kannata hakea kauheasti henkistä tukea, jos ja kun oma tilanne askarruttaa. Kaiken maailman kiihkomielisiä aborttihulluja tuntuu mesoavan joka kulmalla netissä ja aina, kun joku sanoo abortti, heillä kilahtaa päässä ja sama vanha virsi alkaa. He haluavat vain pahoittaa mielesi. Suojele itseäsi ja etsi vertaistukea, mikäli sitä tarvitset, jostain muualta. Esim. tuolla näyttäisi olevan asiallinen, moderoitu foorumi: http://www.sofeminine.co.uk/forum/show1_f61_1/having-a-baby-parenting/abortion.html

Tsemppiä.

Vierailija
10/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt teet lapsen tuon miehen kanssa, olet ikuisesti kiinni hänessä, koska hän on lapsesi isä. Jos olet raskaana, voit noin alussa tehdä lääkkeellisen keskeytyksen. Ja sitten jätät miehen josta et välitä.

Vierailija
11/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhasta kerkesin jo huolestua: menkat alkoivat! Tanssin tyyliin onnentanssia täällä, kerkesin olla niin paniikissa. Kannatti näköjään avautua tänne. :D

Vierailija
12/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sitten ensi kerralla käyttämään ehkäisyä.. Tai sitten 100% varma ehkäisy, eli haarat kiinni.

Vierailija
13/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan, että miksi seurustelet miehen kanssa, jos et halua sen kanssa mitään vakavampaan? Omituista touhua.

Vierailija
14/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se varmaan monesta omituiselta kuullostaa, 14 että jos lukisit koko ketjun niin se auttaisi asiaa. Ei oo niin helppoa lähteä pois.. Ja nro 13 et minun päivääni onnistu enää pilaamaan yrityksestäsi huolimatta, ikinä en ole seksiä harrastanut ilman ehkäisyä, joskus voi vaan kortsukin pettää. :)

Vierailija
15/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 08:05"]

Niin? Missä ongelma? Kumpikin haluaa abortin, mies ilmaisi sen tuolla hälläväliä-asenteella.

[/quote]

Hälläväliä-asenne? Mies vaan antoi av-mammalle oikeuden päättää itse, niin kuin av-mammat toivovat. Sitten kun mies sanoo painokkaan mielipiteen (ihan sama mitä mieltä on), niin se on nähty että av-mammojen mukaan hän on sikamies, joka ei kunnioita naisen oikeutta kehoonsa.

Vierailija
16/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hälläväliä-asenne? Mies vaan antoi av-mammalle oikeuden päättää itse, niin kuin av-mammat toivovat. Sitten kun mies sanoo painokkaan mielipiteen (ihan sama mitä mieltä on), niin se on nähty että av-mammojen mukaan hän on sikamies, joka ei kunnioita naisen oikeutta kehoonsa.

Vierailija
17/17 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi