Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Räty - mikä mätäpaise! EROA, LAURA!

Vierailija
01.09.2014 |

Fiksu olis jo älynnyt erota, mutta tuo typerä ämmä vaan mennä porskuttaa...

Ei mulla muuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkähän tekemiset, ap? Mitä sellaista hän on muka tehnyt, että pitäisi erota tai edes hävetä? Typerää perusteetonta syyttelyä ja mustamaalaamista.

Vierailija
2/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, suomessa poliitikot jatkaa hommiaan vaikka olisivat kuinka itsensä "häpäisseet". Japanilainen poliitikko taas olisi jo ymmärtänyt erota hommastaan ja tehnyt sen lopullisen päätöksen. Ihan kiva jos täälläkin ottaisivat opikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:52"]

Ap on tainnut lukea vain Iltapaskan otsikot, nekin huonosti ja tulee sitten tänne riehumaan.

[/quote]

Ehheehh, Laura-porsaan tekemiset ei muuksi muutu vaikka niistä lukis mistä tahansa HeraldTribunesta, Kauppalehdestä, Wallstreetjournalista tms.!

Vituttaa nuo etuoikeutetut kermaperseet jotka muka ajavat "kansalaisten asioita". Vittu, omia asioitaanhan ne vaan ajaa! Laurakin vaihtoi pallia hyvän kaverinsa kanssa ja hups, kumpikin sai palkankorotusta enemmän kuin siivoojat ja perushoitajat saavat liksaa kuussa!

Pukki kaalimaan vartijana, saatana!

...ja ei, ap itse EI OLE pienituloinen vaan keskimäärin 3000 e/kk netto tienaava....

-ap-

[/quote]

Miksi et AP pyri itse hallitukseen ajamaan omia asioitasi jos Räty noin vituttaa? Totta kai jokainen huolehtii ensin omista eduistaan ja sitten vasta yhteisistä, vaikka sitä kotisohvalta muuta huutelisikin.

Vierailija
4/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä naukujista  ei kukaan itse jaksaisi opiskella lääkäriksi tai olla vuosikausia mukana politiikassa.  Rätykin on vuosia ollut kunnallispolitiikassa lääkärihommien lomassa ja siitä edennyt pikkuhiljaa. Jos asiat hoituisivat niin paljon paremmin, niin sinne vaan ehdolle. Ministerillä ei ole koulutusvaatimuksia, riittää ettäon taitavaksi tiedetty syntyperäinen suomalainen. Mutta leukoja jaksetaan lonksuttaa, valittaa ja  haukkua politikkoja jossain Alepan takahuoneen röökipaikalla. Itse tuskin suurin osa näistäkään maukujista käy edes äänestämässä. Tässäkin maassa on kaikki mahdollisuudet, mutta jos ei ole halua/ pitkäjännitteisyyttä tehdä mitään oman elämän hyväksi, ni olkaa hiljaa.

Vierailija
5/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura edustaa erinomaisesti kokoomuslaista aatemaailmaa. Miksi hänen siis pitäisi erota? Hänhän on toiminut tyypillisen kokoomusta äänestävän oikeudentajun mukaisesti.

Vierailija
6/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Räty tarkoitti, että suurin osa lapsiperheellisistä tienaa yli tuon 2100 kuussa, jolloin on tyhmää väittää, että muka kompensoidaan lapsilisän leikkaus, vaikka oikeasti se kompensoidaan vain vähemmistölle lapsiperheistä. Muotoili sanansa huonosti ja tietysti media tarttui siihen heti. Sitten kaivettiin esille joku vanha, täysin laillinen osinkojärjestely. Sellaista se on, kun Hesari on demareiden lehti.

Vierailija
7/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäisi erota. Ja muutenkin, miksi pienituloisia pitää koko ajan hyysätä.  Nimenomaan työssäkäyviä pienituloisia, sairaat tietysti eri asia yms. Mä en ainakaan halua, että jokaiselle siivoojalle ja keittiöapulaiselle maksetaan saman verran kuin lääkärille. Jos olette valinneet matalan koulutuksen ja huonopalkkaisen työn, ni siinähän vikisitte. Toinen vaihtoehto on sitten muuttaa niitä asioita joihin voi vaikuttaa. Uusi koulutus, uusi työ. Harvalla siihen asti kuitenkin energia riittää, maristaan ja valitetaan.   Tämä on vapaa maa!

Vierailija
8/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainnut lukea vain Iltapaskan otsikot, nekin huonosti ja tulee sitten tänne riehumaan.

Vierailija
9/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää mitä kylvää; wannabe-rikkaat tradenomi- ja hoitsumammat äänestää tuollaisia kokoomusakkoja.

Vierailija
10/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, kokkareiden taktiikka tälläisissä tapauksissa on vesittää syytökset röyhkeydellä.

Vierailija
11/11 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:52"]

[/quote]

Ehheehh, Laura-porsaan tekemiset ei muuksi muutu vaikka niistä lukis mistä tahansa HeraldTribunesta, Kauppalehdestä, Wallstreetjournalista tms.!

Vituttaa nuo etuoikeutetut kermaperseet jotka muka ajavat "kansalaisten asioita". Vittu, omia asioitaanhan ne vaan ajaa! Laurakin vaihtoi pallia hyvän kaverinsa kanssa ja hups, kumpikin sai palkankorotusta enemmän kuin siivoojat ja perushoitajat saavat liksaa kuussa!

Pukki kaalimaan vartijana, saatana!

...ja ei, ap itse EI OLE pienituloinen vaan keskimäärin 3000 e/kk netto tienaava....

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän