Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VIIMEISET viisi kiloa, auttakaa!

Vierailija
01.09.2014 |

Olen puolen vuoden aikana tiputtanut tasan 20 kg ja tavoitepainooni on vielä 5 kiloa matkaan. Ne ei tunnu lähtevän ei sitten millään! Tuon puolen vuoden aikana olin työttömänä ja ehkä hieman masentunut niin ei tullut alkoholiakaan otettua mutta nyt kun opiskelijaelämä alkoi, niin baarissa ravaaminen on lähes joka viikkoista puuhaa.. Auttaisikohan jo pelkästään alkoholin pois jättäminen? Juon yleensä valkoviiniä, jossa ei ainakaan luulisi niin paljoa kaloreita olevan. Kaikki vinkit tervetulleita!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimuun vaan ja paljon seksiä

Vierailija
2/3 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä auta muuta kuin kaloreita jostain vähentää, jos et nykyisellä tavalla laihdu enää. Usein on helpompi vähentää niitä vähän sieltä-täältä kuin jättää joku juttu kokonaan pois. Esim. jos sinulle opiskelijaelämä on nyt tärkeää, voi alkoholin kokonaan poisjättäminen olla aika tylsää. Mutta ehkä voit juoda vähän vähemmän, ja sitten katsoa mistä muualta voisit nipistää kaloreita hieman. 

Toisaalta, sitäkin kannattaa miettiä, että onko se tavoitepaino oikeasti pakko saavuttaa. Ehkä nykyinen painosi on sinulle ihan sopiva paino jossa kehosi haluaa olla, eikä siksi enää tahdo hyväksyä helposti yritystä pudottaa painoa. Itse hyväksyin lopulta 6 kg tavoitepainoani isomman painon, kun totesin että sitä painoa alemmas pyrkiminen johti AINA näläntunteisiin, heikotuksiin ja äärimmäisen itsekurin tarpeisiin. Tässä nykyisessä 60 kilossa pysyn taas hyvin helposti ja mahdun hyvinkin normaalipainon sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ainakin tarvinnut lisätä liikuntaa viimeisten kilojen pudottamisessa, ja silti tämä on ihan järjettömän hidasta touhua. Normaalipainoon minulla on enää 2 kiloa, tavoitepainoon 6 kiloa.