Soitin ex-lle poliisit piipahtamaan, tulos:
Lähiäidillehän tunnetusti soppa maistuu nyt kun kerran maistui jo avioliiton aikana. Mikäs sitä muuttamaan. Nyt se sitten soitteli puhelimellaan ja soitteli samalla suutaan ja oli niin mahtavaa ja niin laittamassa mua polvilleen että..
Soitin kuitenkin virkamiehille, että viittittekö mennä kattomaan että mikäs mammalla on meininki kun siellä on kuitenkin mun kaksi alle kouluikäistä lasta sen "hoidossa".
Akka puhalsi 2,8. Aika tukevasti on saanut ottaa että pääsee noihin lukemiin. Lasten perään ei enää siinä skuosissa pysty yhtään kattomaan.
Sitähän sitä tahtoo saada tässä elämässä, mitä tilaa.
Kommentit (8)
Tässä kuviossa säälittää lapset kovin. Sinäkin kuulostat pelkästään kostonhimoiselta, et lastesi puolesta huolestuneelta,
T:2
jos itse olet yhtään kunnollinen, haet itsellesi lähivanhemmuutta! ei lasten pidä missään nimessä olla humalaisen kanssa! nyt kannat vastuusi lasten isänä ja tarjoat heille paremman ja turvallisen kodin, missä heidän ei tarvitse todistaa päihteiden käyttöä!
Toivottavasti tätä isää kiinnostaa oikeasti ne lapset eikä vain exän kyykyttäminen.
Ahhhh, tätä lisää. Ihan oikein toimittu! Ensin otetaan ero kun mies on niin kamala ja sitten haetaan siltä oikeudessa maksimi elarit ja revitään kaikki irtilähtevä itselle, mukaan lukien se ettei viitti ostaa lapsille bussilippua että ne pääsis isälleen. Sitten alkaa alko maistua, mutta kas kummaa kun liki 3 promillessa ei oikein pysty lapsista huolehtimiaan.
Ensin ne ei meinanneet millään viittiä lähteä;kyselivät vaan multa että onko tämä nyt ihan välttämätöntä ja onko tämä nyt mietetty juttu ja mistä mä tiedän että lapset on vaarassa jne jne, Sitte kun vihdoin menee sinne niin akka lähestyy 3 prommilea ja aikoo siis juoda edelleen.
Mites ne lapset nyt? Jäikö ne sen kännisen akan luo vai mitä ihmettä? Miks et hae lähihuoltajuutta vai kiinnostaako sua edes ajatus lähihuoltajuudesta? Tosta tekstistä päätellen vaa iloitsit et exäs mokas. Toivottavasti se tajuaa lopettaa tuon juomisen lasten aikana.
Kuinka usein lapset on sulla vai tarkkailetko vaa exääs lapsien varjolla?
Olet sitten tämän naisen kanssa vakavasti asiaa harkiten päätynyt tekemään et yhden vaan kaksi lasta?
Haluatko itse lähihuoltajaksi? Toivottavasti haluat, muuten voisin kuvitella että lapsille koittaa ankeat ajat.