mitä pitsan päälle?
Tehdään poikakaverin kans tänää pitsaa ja mietin ettei aina jaksa samanlaista tehdä.
Kalaa on turha ehdottaa, kun olen allerginen.
Kommentit (20)
Mä laittaisin perus juuston ja tomaattikastikkeen (laitan muuten usein chilillä ja/tai yrteillä maustettua tomaattikaatiketta, on hyvää!) lisäksi punasipulia, paprikaa ja fetaa. Tuota tekisi nyt mieli, mutta täytteet vaihtelee aika paljonkin.
Mä tykkään ainaki eri juustoista eli mun pitsat on niitä täynnä. Kinkku, ananas, aura, punasipuli, feta ja sit jotain pizzajuustoo vielä
Tein eilen itse tomaattikastikkeen. Tarpeeks kauan kun jaksaa keittää kokoon, ah! Ihanaa! Itse en muuta kaipaa, kun mozzarellaa ja valmistumisen jälkeen basilkaa ja rukolaa. Lapsen pitsaan tulee kinkkua ja putin juustoa, miehelle chorizo, jalapeno, chilijuusto. Kiva tehdä itse pitsaa, kukin saa just sitä mistä tykkää
Maustettua makkaraa, lehtikaalia ja karamellisoitua sipulia. Valkoinen kastike.
hyvää tomaattikastiketta, punasipulia, fetaa ja basilikaa.
Meillä tehtiin viimeksi helsinkiläisen känkkyravintola Putte'sin reseptillä quattro formaggi, eli päälle tuli Peltola Blue -sinihometta, Kolatun kuttucheddaria, Valion mustaleimaemmentalia ja Kastelholm-kermajuustoa. Rucolat vielä pintaan, niin kylläpä toimi.
Ompas hurjasti alapeukkuja! Taitaa olla montakin mammaa paikalla, jotka eivät pitsasta välitä
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 12:33"]
Ompas hurjasti alapeukkuja! Taitaa olla montakin mammaa paikalla, jotka eivät pitsasta välitä
[/quote]
Tosi moni on kyl aika köyhiä. Ei lihaa ollenkaan :(
Laihialainen pizza, päälle ylähuuli.
No joku aurajuusto - kinkku - ehkä paprika lisäksi voisi olla aika hyvä. Mausteet ja tomaattikastike nyt tietysti.
Jliha, hsieni, psipuli, feta, jalapeno tai kana, persikka, aura NAM
Nyt on tatteja jokapuolelle, niin laitoin eilen lapselle kinkkua, herkkutatteja , meille chorizoa ja tatteja, itselleni vielä punasipulia lisäksi. Tatit paistoin toki ekaksi.
Broileria, punasipulia, sweetchili- kastiketta, ananasta/persikkaa. Uunin jälkeen pikkusen ranskankermaa ja rucolaa pinnalle. Voila!
Just tein ja tuli ihanaa-> Hyvää jauhelihaa, aromikasta tomaattia, mozzarellaa ja tonnikalaa. Pohjan päälle ekaks Mutti-kastike ja pizzajuusto.
Täytteenä ananas, persikka, aurajuusto ja paprika. Makua lisäämään valkosipuli ja toisinaan punasipuli. Miten te teette sen taikinan? Itse en ole koskaan tehnyt ja olisi kiva oppia sellainen hyvä taikina.
Hummusta, tomaattipyrettä muutama rkl, sipulia ja paljon kasviksia! Ei tarvitse juustoa, on terveellisempääkin (ja tietty tosi hyvää kanssa)
No ei kyllä kuulosta yhtään hyvältä.
Tomaattikastiketta, chorizoa, jalapenoja ja mozzarellaa revittynä.
Juustoa ja tomaattikastiketta.