Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin ma iltana vhh ruokavalion. Paino on nyt 4kg vähemmän!

Vierailija
31.08.2014 |

Ihanaa! Vaikka onkin nestettä, niin tuntuu mahtavalta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mitä ja miten syöt? Kiinnostaa mua kanssa vhh.

Vierailija
2/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea olet syönyt? Itse olen laihiksella, mutta näköjään enää paino ei putoa, aiemmin putosi normaalipainon sisälläkin 10 kg helposti, nyt ylipainoa 8 kg. Silloin söin hiilaritietoisesti, nyt olen yrittänyt pelata vain kaloreilla-ei näköjään toimi minulla. Lihominen tullut vuoden sisällä kun hormonitasapaino aivan sekaisin ja tullut syötyä suruun kun läheinen ihminen kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! :) Jatka sinnikkäästi vaan eteenpäin. Mulla on kesken iso painonpudotus, mutta 20 kg jo lähtenyt vhh:n avulla.

Vierailija
4/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt aamulla 2 munan munakkaan, johon olen laittanut esim kinkkusuikaleita/tomaatti/parsakaali/kukkakaali ym.  Lounaalla olen syonyt lihaa ja kasviksia eri muodoissa. Jos tarvetta on ollut, tai olen tiennyt että päivällinen venyy myöhemmäksi olen ottanut pientä välipalaa. Päivällinen samaantapaan kuin lounas.  Yhtään ei ole ollut nälkä, eikä pahoja mielitekoja ole ollut. Käytiin ravintolassakin ja söin jopa jälkkärin. Luonnollisesti juomana vesi...Ap

Vierailija
5/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko syöt proteiinia? Entä rasvaa? Mitä rasvaa?

Vierailija
6/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pljonko sulla on pudotettavana painoa?

Vierailija
7/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa tekee VHH ruokavalioin. Aika paljon kasviksia = hiilareita ?[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:11"]

Olen syönyt aamulla 2 munan munakkaan, johon olen laittanut esim kinkkusuikaleita/tomaatti/parsakaali/kukkakaali ym.  Lounaalla olen syonyt lihaa ja kasviksia eri muodoissa. Jos tarvetta on ollut, tai olen tiennyt että päivällinen venyy myöhemmäksi olen ottanut pientä välipalaa. Päivällinen samaantapaan kuin lounas.  Yhtään ei ole ollut nälkä, eikä pahoja mielitekoja ole ollut. Käytiin ravintolassakin ja söin jopa jälkkärin. Luonnollisesti juomana vesi...Ap

[/quote]

Vierailija
8/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:56"]

Mikä tuossa tekee VHH ruokavalioin. Aika paljon kasviksia = hiilareita ?[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:11"]

[/quote]

[/quote]

Vhh-ruokavaliossa syödään paljon kasviksia!

Vierailija
9/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 10:56"]

[/quote]

Koska kasvikset ovat vhh-ruokavaliossa melkeinpä pääosassa. Rasvan lisäksi.

[/quote]

Vierailija
10/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkottaa vhh

Vierailija
11/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:40"]

Mitä tarkottaa vhh

[/quote]

vähähiilihydraattinen ruokavalio  tai ehkä parempi olis määritelmä LCHF (kuvaa ruokavaliota paremmin)

Vierailija
12/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 11:40"]

Mitä tarkottaa vhh

[/quote]

Vhh=karppaus

Vierailija
13/13 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo toimii, tiedetään. Viljat (suurina määrinä), sokeri, alkoholi pois. Ei riisiä ei perunaa. Kaikkia kasviksia saa syödä mielin määrin, lihaa, maustamattomia maitovalmisteita, munia, pähkinöitä, juustoja. Hedelmistä matalan GI:n omena ja greippi. Nälkää ei tarvitse nähdä! Leipänä mantelileipä tai leserieska karppaus.infon ohjeilla. Herkkuna tumma suklaa tai silloin tällöin vaniljakermajäätelö. Onnea ja tsemppiä jatkoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä