Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vihaan siskoani. sai mut pelamaan ja jäin koukuun.

Vierailija
30.08.2014 |

Kaikki mennyt. Lasten tilit tyhjänä. Kaikki olen pelannut ja pikavippiä ottanut. En tiedä onko tässä enäaa järkeä eläÄ. En saa ikinä maksettua takaisin häviötä. .Kunpa vaan nukahtaisi.eikä koskaan enää heräisi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.peluuri.fi/

Älä siskoasi vihaa. Hanki itsellesi apua.

Vierailija
2/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vittu jaksa!!! Oma siskoni kuoli viikko sitten,meni nukkumaan eikä herännyt.

Käytiin sitten ruumishuoneella sanomassa heipat tällä viikolla.Eikä ne näytä samalta kuin csi:ssä...kamalampaa näkyä..

Antaisin käteni,jotta saisin sen takasin. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma virheesi, älä etsi syyllistä muista

Vierailija
4/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jäänyt mieluummin koukkuun tietokonepeliin, mutta ei. Kun tietokonepelit on niin lapsellisia etc. Nyt sitten piti aikuiseen tyyliin jäädä koukkuun rahapeleihin. Ihmiset hyvät, opettakaa niille kakaroillenne mieluummin tietokonepelien peluu kuin joku pajatso tai mitä noita peliautomaatteja on. Tulee ainakin halvemmaksi jos kakaranne jää siihen koukkuun.

Vierailija
5/8 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi myös minulle.

Tällä hetkellä tuntuu ettei voi antaa anteeksi mitä hän teki kun olin pahimmassa kriisissä elämässäni.

Hauska pelihetki vienyt kaiken elämästäni, eikä ole oikein syytä eikä keinoa noista omilla voimilla.

Pahinta että oma sisko vielä kaiken jälkeen tekeytyy itse riippuvaiseksi. Kai hän kompensoi alitajunnassaan asiaa jonka tietää aiheuttaneensa.

Haluaisin uskoa siskoni hyvyyteen, mutta pienintäkään apua en oikeastaan tässä helvetissä ole saanut.

Kaduttaa kaikki teot joita tein nuorempana yhteisien hauskojen asioiden eteen.

Nekin taisi olla vain keino saada imettyä minut puille paljaille ja ainahan lopulta olin paska mikä ei auta missään.

Vanhempamme on joutunut kärsimään tämän kaiken keskellä. Olen riippuvuudessani hyökännyt sanallisesti heitä kohtaan niin etten pysty sitä itselleni antamaan anteeksi.

Toivon toki että siskoni elämä saa sen käänteen jossa hänellä viimein on hyvä olla.

Luulen vain että se on hetki kun minua ei enää ole.

Yhteinen hyvä ja ihmisten tukeminen on kaikonnut. Ilkeys ja oma napa kukoistaa.

Ehkä joskus pystyn taas elämään ja auttamaan häntä ja vanhempiani, jotka alkavat olla hyvin iäkkäitä.

En jaksaisi enää itkeä, mutta lohduttomuus valtaa jälleen.

Kuulemani mulaan omista hölmöilyistä pitää kärsiä, siis kärsin. Toivon kyllä ettei hän sitä joutuisi kohtaamaan. Tämä ei ole helppoa. Masentua en aio vaikka viimeinen päätös puskee päivittäin mieleen. Jotain on oltava minkä takia elän. Onhan?

Vierailija
6/8 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten säästöpossuissa voi vielä olla pari kolikko. Käy avaamassa ne vasaralla varmuuden vuoksi.

Vierailija
7/8 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä teit päätöksen pelata, eli vika on omasi. Aloita ymmärtämällä tämä. Toinen juttu on se, että kukaan muu ei sinua tuosta tilanteesta pelasta kuin sinä itse. Pystyt kyllä siihen.

Vierailija
8/8 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omasta elämästään, turha siskoa syytellä.