Uskotko että maailmansota on lähellä?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:00"]
Uskotko että pian alkaisi maailmansota?
[/quote]
riippuu kuinka kovasti putru haluaa johtaa niiden uutta eu-asianliittoa.
ja jos ei eurooppa kiristää rahoja pois pakoitteilla, pyyhkii se lattiaa euroopalla lopulta.
enstalvena katkastaa kaasut euroopasta ja keväällä isketään puolaan.
maakerrallaan hyökkäys etenee ja muu maailma katsoo vierestä.
venäläisillä on mahdollisuus pois kokonainen maa kartalta kerralla.
sen putrun silmiin on tullu semmonen utunen katse.
enää ei tarvi laskelmoida kun suunnitelmat on jo olemassa.
tulee olee olemaan kova herätys euroopalle.
ps kattokaapa mitä venäläisten vahvistamat kapinallisjoukot ja venäläispanssarit olivat tuhonneet Novosvitlivkan kylästä "käytännössä jokaisen talon". Kyseessä on hieman alle 4 000 asukkaan taajama.
ja kylän jämät suljettu kokonaan renkaalla.
Venäläisten liikkumista tulisi rajoittaa huomattavasti maailmalla, samoin ulkomailla olevat varat tulisi jäädyttää ja yritysten toimintaa rajoittaa.
Suomen valtion pitäisi pakkolunastaa venäläisten maaomaisuus suomessa.
Kaikki varakkaat ulkomailla asuvat ryssät pitäisi lähettää myös takaisin venäjälle, rikkailla kun alkaa olemaan tilit miinuksella ja bisnekset ei pyöri saattaa valta vaihtua nopeastikin venäjällä.
Nettikin pitäisi sulkea ryssiltä
Eipä tuo ihme olisi vaikka sellainen tulisikin.
Uskon. Olen aivan varma siitä, että sota alkaa Venäjän toimesta.
Joom valitettavasti :( veikkaan että 5 vuoden sisään.
En haluaisi uskoa. Olen uskonut eläväni maailman ajassa ja kolkassa jossa ei tarvitsisi pelätä suurempia aseellisia konflikteja, vaikka onhan niitä kokoajan jossain päin maailmaa, enemmän tai vähemmän. Viime aikojen uutisten valossa pelko ja mahdollisuus sodasta kasvaa. Yritän kuitenkin olla ajattelematta pahinta ja elää toivossa jossa voimme elää turvallisessa ja rauhaisassa Euroopassa. Pakko kuitenkin myöntää, että tietoisesti tai en, olen elänyt viime aikoina enemmän hetkessä, olkoon se sitten hyvä tai huono asia...
Saattaahan se tullakin, mutta en osaa yhtään pelätä. Ei tunnu todelliselta uhalta, vaikea uskoa ettei Suomessa tai Euroopassa ylipäätään olisi turvallsta. "Ei mulle voi mitään pahaa tapahtua."
En halua tietenkään mutta valitettavasti uskon näin tapahtuvan.
sota lähtee Venäjän toimesta :(
Hyvin pahalta jo näyttää nyt.
Pelottaa lasten puolesta tulevaisuus. En olisi ikinä uskonut, että joutuvat kokemaan sodan pelon ja kauhun :( :(
Olen mietiskellyt, että eikö eurooppa ja Yhdysvallat yhdessä saa yhtä venäjää kerralla kuriin? Siis niin suuret pommitukset, että eivät taatusti iske sen jälkeen mihinkään... siis lähinnä jos venäjä alkaa kunnolla pullistella?
Ja joo, valitettavasti uskon sodan tulevan... toivottavasti ei tuu pitkä, mulla on 6 poikaa kasvamassa
Uskon :(