Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas, lekuri peloitteli VÄÄRÄLLÄ kondyylomadiagnoosilla!

Vierailija
30.08.2014 |

Siis että tällaistakin tapahtuu... Olen elänyt kuin nunna kunnes tänä kesänä oli yksi mies, jonka kanssa käytimme kondomia. Sain pian virtsisoireita ja antibioottikuurin, jonka jälkeen alapäätä alkoi kirveltää ja sinne tuli joku haavauma.

Minä sitten hysteerisenä lekuriin, joka oli sellainen satavuotias pappa. Hän ilmoitti, että "täällä on luultavasti kondylooma". Musta tuntu et mun maailma pysähtyi kun mietin, miten sen tiedon kanssa voin elää ja miten tavata/sekstailla enää kenenkään kanssa....

Pappa ei antanut oikein mitään kunnon ohjeita kuin tulla uudestaan parin viikon päästä JÄÄDYTYKSEEN. Menin himaan ja tietty googlasin kaikkia kondylooman oireita ja kuvia kunnes olin tulla hulluksi. Sitten varasin kuitenkin ajan toiselle (nais)gynelle, joka sanoi ETTEI TÄÄLLÄ MITÄÄN OLE.

Siis miten on mahdollista, että tuollaisia pappoja saa olla hoitamassa praktiikkaa ja pelästyttää ihmisiä väärillä diagnooseilla? On muuten Tampereella, jos jotain kiinnostaa...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi kyllä myös parantua itsekseen. Näkymä pari viikkoa aikaisemmin on voinut erota paljonkin siitä jälkimmäisen käynnin tilanteesta.

Vierailija
2/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavuotias pappagyne? LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavuotias pappagyne? LOL

Vierailija
4/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, minulle myös sanoi miesgyne kolposkopiassa joka tehtiin koholla olevien papa-arvojen takia, että täällä näkyy selvästikin kondylooma. Eikä siellä ollut mitään kondyloomaa eikä muutakaan sukupuolitautia vaan jokin tulehdus. 

Sadisteja tai ammattitaidottomia löytyy valitettavasti lääkäreistäkin.

Vierailija
5/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun nää gynet oli peräkkäisinä päivinä eli tuskin on päivässä parantunut. Hiiva siellä kyllä oli, mutta sitäkään se pappa ei torstaina huomannut mutta naisgyne kyllä perjantaina.

ap

Vierailija
6/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehtyy ne lekuritkin joskus. Minullekkin eräs diagnosoi kondylooman kun papa oli kakkosessa. Olin juuri tullut petetyksi ja tuo tieto musersi minut entisestään. Mitään oireita minulla ei ollut, ei ole koskaan ollut. Papa oli seuraavalla kerralla puhdas ja sen jälkeenkin aina. Myöhemmin toinen gyne sanoi, ettei välttämättä ole ollut kondylooma, vaan vain joku tulehdus. 

Ei sais liian helpolla vetää johtopäätöksiä, että olis noinkin vaarallinen ja ikävä tauti, jos ei ole ihan varma.

Vierailija
7/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:55"]

Jeps, minulle myös sanoi miesgyne kolposkopiassa joka tehtiin koholla olevien papa-arvojen takia, että täällä näkyy selvästikin kondylooma. Eikä siellä ollut mitään kondyloomaa eikä muutakaan sukupuolitautia vaan jokin tulehdus. 

[/quote]

Miten sulle sit selvis, että kyse olikin jostain muusta? Kävitkö toisella lekurilla ja ehditkö kanssa pelästyä pahan kerran?

Vierailija
8/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:59"]

[/quote]

Miten sulle sit selvis, että kyse olikin jostain muusta? Kävitkö toisella lekurilla ja ehditkö kanssa pelästyä pahan kerran?

[/quote]

Ei, vaan siinä samaisessa tutkimuksessa otetut näytteet antoivat tuloksen ettei sukupuolitauteja ollut vaan jokin tulehdus. Oli muuten erittäin kivulloinen tutkimus :(. 

Vierailija
9/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]

Ei, vaan siinä samaisessa tutkimuksessa otetut näytteet antoivat tuloksen ettei sukupuolitauteja ollut vaan jokin tulehdus. Oli muuten erittäin kivulloinen tutkimus :(. 

[/quote]

Ai sulta otettiin kuitenkin näytteet, multa tää pappa ei ottanut vaan vain silmämääräisesti katsoi (ehkä ei sitten nähnyt kunnolla) eikä suostunut ottamaan mitään näytettä. Olin siis jo henkisesti valmistautunut menen johonkin jäädytykseen.... Ikävä  kuulla että oli kivulias, varmaan sen tulehduksen takia.

ap

Vierailija
10/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi määrätä jäädytyksen, kun ei syyliäkään ole?

Vierailija
11/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:13"]

Miten voi määrätä jäädytyksen, kun ei syyliäkään ole?

[/quote]

No NIINPÄ. Jotain punertavaa ihosolukkoa siellä näkyi, varmaan hiivan aiheuttaa haavaumaa. Sitä sitten oltasiin oltu menossa jäädyttämään....

Muuten, voiko papilloomavirusrokotuksen saada vielä ikäihmisenäkin? Pelästyin niin, että aloin harkita.

Vierailija
12/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin diagnosoitiin kondylooma kun olin raskausajan ekalla lääkärikäynnillä, nuori mieslääkäri. Olin paniikissa ja menin yksityiselle gynelle eikä mulla mitään kondyloomaa ollut, vaan jotkut nabothin rauhaset, eli normaali osa kohdunkaulaa. Onpa paljon näitä "kondyloomia".

Vierailija
13/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitkä helvetin kohollaan olevat papa-arvot? Onko teillä mammoilla mitään käsitystä, mistä edes puhutte?

Vierailija
14/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:58"]

Erehtyy ne lekuritkin joskus. Minullekkin eräs diagnosoi kondylooman kun papa oli kakkosessa. Olin juuri tullut petetyksi ja tuo tieto musersi minut entisestään. Mitään oireita minulla ei ollut, ei ole koskaan ollut. Papa oli seuraavalla kerralla puhdas ja sen jälkeenkin aina. Myöhemmin toinen gyne sanoi, ettei välttämättä ole ollut kondylooma, vaan vain joku tulehdus. 

Ei sais liian helpolla vetää johtopäätöksiä, että olis noinkin vaarallinen ja ikävä tauti, jos ei ole ihan varma.

[/quote]

Syyliä aiheuttava kondyloomahan ei ole edes mitenkään vaarallinen.

Vierailija
15/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:05"]

[/quote]

Mitkä helvetin kohollaan olevat papa-arvot? Onko teillä mammoilla mitään käsitystä, mistä edes puhutte?

[/quote]

Aiemmin papa-koeessa otettua solulöydöstä kuvattiin numeroluokituksella. Luokka I oli muistaakseni normaali tulos, ja siitä jos oli arvot koholla niin asiaa alettiin tutkia tarkemmin.  

Vierailija
16/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kondylooma, kahdesti ja kummallakin kerralla on kyllä tullut niin näkyvä syylä alakertaan ettei siitä voi itsekään erehtyä. Mulla ei jäädytetty,vaan sain reseptivoiteen,mikä oli muuten todennäköisesti epämukavampaa kuin jäädytys. Joten aika oudoilla gyneillä olette käyneet.

Vierailija
17/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaarallista jos ei käy gynellä kun huomaa ne näpyt? Minulla oli joskus pari vuotta sitten muutama syyä, en edes osannut tunnistaa niitä kondyloomaksi, kun olivat niin tasaisia ja ihonvärisiä. Ne katosivat itsekseen parin kuukauden kuluttua. Papa on ollut puhdas vuosi sitten, ei ainakaan th soittanut vastauksista (soittaa vain kun jotain epänormaalia ilmenee).

Vierailija
18/19 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ilmoitettiin kerran e-pillerikontrollin jälkeen, että ei ole kondyloomaa eikä syyliä, mutta papa oli 2 eli kyseessä jokin lievä tulehdus, ja siksi jäädyttivät.

Siitä vuosia aiemmin erään toisen gynen vastaanotolla katsottiin että siellä oli limakalvon hiertymästä aiheutunut vaaleampi alue, on voinut tulla tamponista koska en ollut koskaan harrastanut seksiä kenenkään kanssa eli olin gynellä nimenomaan sen takia koska olin vasta hakemassa pillereitä täysi-ikään tultuani ja seurustelun juuri aloittaessani. Silloin sain jotain voidetta sen hoitoon.

Vierailija
19/19 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se papa ei kerro kondyloomasta mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän