Oletko alfanaaras?
Kommentit (19)
Alfanaaras. Nainen jolla on vähän mutta laadukkaita kumppaneita, nainen jota ei jätetä?
En. Olen ihminen. On tuo otsalohkon puoli tullut otettua käyttöön.
Oletko sinä supikoira?
Olen.
OuUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuu.... aaaauuuuuuuUUUUuuuuuuuuuuu....... tuol on kuuuuuuuUUUUUUuuuuuuuuu.....
En harrasta valtataisteluita, mutta en kyllä myöskään jää muiden jalkoihin. Semialfa?
täällä olis mr Beta.
paas viestiä niin kaffitellaan
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:58"]
En harrasta valtataisteluita, mutta en kyllä myöskään jää muiden jalkoihin. Semialfa?
[/quote]
olet "erimaata" ns kolmas osapuoli.
kiihottavin nainen ylivoimasesti on ollut Kunnon Alfa nainen.
sen ei tarvinu kun kerran kattoa silmiin niin meinas laueta siihen paikkaan.
baarista sen löysin kun katto muut naiset maanrakoon pelkällä vilkauksella.
tummatukkanen, upeakroppanen seksiunelma-nainen.
muistan että kun sain pikkuhousut veke hältä eka kerran niin kuolat vaan roiskahti suusta sen mahalle.
tolla ei ollu mitään tekemistä enää järjen kanssa. orgasmissaki pimeni silmissä ja havahtu kyyneleet silmissä sängyltä. sääli että yhteinen lapsemme meni roskiin lääkärissä ja koko juttu
hyytyi hänen osaltaan jo muutaman kkn jälkeen. semmonen nainen oli että
tarinoin tuosta vielä taivaassakin!
Hän etsii hieman karvaisempaa kumppania näemmä.
Ilmoittautukaa kaikki, joilla on kunnon pöhelmät säärissä, kainaloissa, etupyllyssä ja persvaossa! Rinta- ja partakarvat ja sisäreisien syrjässä plussaa!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:58"]
[/quote]
olet "erimaata" ns kolmas osapuoli.
kiihottavin nainen ylivoimasesti on ollut Kunnon Alfa nainen.
sen ei tarvinu kun kerran kattoa silmiin niin meinas laueta siihen paikkaan.
baarista sen löysin kun katto muut naiset maanrakoon pelkällä vilkauksella.
tummatukkanen, upeakroppanen seksiunelma-nainen.
muistan että kun sain pikkuhousut veke hältä eka kerran niin kuolat vaan roiskahti suusta sen mahalle.
tolla ei ollu mitään tekemistä enää järjen kanssa. orgasmissaki pimeni silmissä ja havahtu kyyneleet silmissä sängyltä. sääli että yhteinen lapsemme meni roskiin lääkärissä ja koko juttu
hyytyi hänen osaltaan jo muutaman kkn jälkeen. semmonen nainen oli että
tarinoin tuosta vielä taivaassakin!
[/quote]
Kyllä se naaras menetti alfa-asemansa päästettyään tuollaisen toivottoman omegan räpeltämään. Mikä surkuhupaisa hairahdus! Beta on nyt vallalla. Eikä takuulla päästä mitään kapin raiskaamia omegoita edes nuuhkimaan perskarvojaan.
Alfanaaraita ja -uroksia löytyy yleensä siitä lähimmästä räkälästä. Juuri itsetuntonsa huippukohdan jälkeen ne yleensä oksentavat rinnuksilleen ja sammahtavat. Usein se tapahtuu jo ennen tuota huippukohtaa. Mutta alfoja ollaan silti, totta maar!
Mielestäni minulla on luontaista auktoriteettia ja karismaa.. :) Kyseenalaistan monesti esimiesten menettelytapoja ja välillä on mennyt sukset ristiinkin heidän kanssaan, joten olen kai vähän alfanaaras?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:45"]Mielestäni minulla on luontaista auktoriteettia ja karismaa.. :) Kyseenalaistan monesti esimiesten menettelytapoja ja välillä on mennyt sukset ristiinkin heidän kanssaan, joten olen kai vähän alfanaaras?
[/quote]
Tai sitten vaan sellanen ns. hankala tapaus, jonka mielestä kyseenalaistaminen on rock siihen asti kunnes itse on esimiesasemassa ja/tai vastuussa asioista?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:06"]
Hän etsii hieman karvaisempaa kumppania näemmä.
Ilmoittautukaa kaikki, joilla on kunnon pöhelmät säärissä, kainaloissa, etupyllyssä ja persvaossa! Rinta- ja partakarvat ja sisäreisien syrjässä plussaa!
[/quote]
Tällä perusteella täytän alfanaaraan tunnusmerkit ;D
Oikeasti olen säälittävä kotiäiti.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:00"]Olen sigma.
[/quote]
Minä olen smegma.
Olen wanhanaaras, joka johtaa susilaumaa.
Mikä oikeastaan on alfanaaras? Olen perheessäni ja työssäni johtava henkilö, kyllä. Johtaminen tai varsinkaan pomottelu ei kuitenkaan ole minulle itse tarkoitus.