Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilet 2.päivä

Vierailija
12.08.2014 |

Nälkä kurnii, onko kohtalotovereita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toinen kerta ja tarkoitus olisi olla 3 vk pelkillä keitoilla. Keväällä olin myös 3vk ja pudotin 8kg. Ne pysyivät poissa ja nyt haaveilen toisesta samanmoisesta pudotuksesta.

Vierailija
2/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan! Tsemppaan aina välillä syömisten kanssa, jotta saan salakavalasti tulleet vyötärökilot pois. Toinen päivä mullakin menossa ja julmettu päänsärky ollut riesana molempina päivinä. Juonut olen paljon mutta ilman särkylääkettä en tätä alkua pärjää. Kuukauden suunnitelma mulla, pidemmällä tähtäimellä hiilarit minimiin. Tosin vihanneksia (perunaa lukuunottamatta) aion syödä rajoituksetta. Sokeri on mun pahin kompastuskivi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua touhua kun samoihin tuloksiin pääsee syömällä ruokaa.

Vierailija
4/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että meitä on muitakin! Ei muuten ole hullua touhua. Olen kokeillut aiemmin, painonvartija, kalorilaskurit, karppaamiset ym onnistuen pitkällä kituuttamisella pudottamaan max 3kg. En ikinä ennen uskonut ns ihmedieetteihin joollaiseksi nutraamistakin luulin. Ihana tunne kun vaatteet löystyy päivä päivältä, olo kevenee ja puntari näyttää miinusta! Parasta Se ettei tarvitse miettiä, mitä söisi, vaan vetelee 5 pussia nutreja niin Se on siinä.

Vierailija
5/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt arvostelijoihin ennenkin, mutta enpäs ajatellut niistä masentua. Olen ketoosin vankkumaton kannattaja ja pussikuurilla saavutan sen varmasti. Sen jälkeen on todella helppo jatkaa kevyempää elämää, kevyempänä. Tsemppiä aloittajalle!

Nro 3

Vierailija
6/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle! Katsotaan joko huomenna ois jotain tippunut.

Vierailija
7/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kannatan Nutrilett-kuuria. Tiputin alkuvuodesta 10 viikon jaksolla (Nutrilett/Allevo) 20 kiloa. Alkupainoa toki oli, mutta en mä näihin tuloksiin olisi koskaan päässyt ilman. Nyt sen jakson jälkeen ei ole tullut kilot takaisin, vaikka sitä kovasti Nutrilett-kuuria kokeilemattomat kertoi tapahtuvaksi. Okei, tuli 1,5 kiloa takaisin, mutta ne oli niitä kuuluisia nesteitä jotka nyt oon onnistunut tiputtamaan. Nyt on mennyt 8 kiloa kuurin jälkeen 3 kuukaudessa. Syksyllä taas uutta Nurti-kuuria. :) Vielä on pudotettavaa vaikka toinenkin 20 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme