Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä ehkäisy keinot on sallittu Jehovan Todistajille

Vierailija
29.08.2014 |

Otsikossa kysymys :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ehkäisy keinot.

Vierailija
2/8 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerihän oli ennen kielletty koska "tappaa" jo kiinnittyneen alkion, onko tähän siis tullu muutos? Olen jäänyt pois 2000 luvun alussa ja silloin asia oli niin.

Vierailija
4/8 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:50"]E-pillerihän oli ennen kielletty koska "tappaa" jo kiinnittyneen alkion, onko tähän siis tullu muutos? Olen jäänyt pois 2000 luvun alussa ja silloin asia oli niin.
[/quote]

E-pilleri estää ovulaation joten ei tapa alkiota. Eli ei ole kielletty.

Vierailija
5/8 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:50"]

E-pillerihän oli ennen kielletty koska "tappaa" jo kiinnittyneen alkion, onko tähän siis tullu muutos? Olen jäänyt pois 2000 luvun alussa ja silloin asia oli niin.

[/quote]

Olet varmaan käsittänyt jossain kohdin väärin. Itse olen 90-luvun alkupuolella ollut mukana toiminnassa, ja silloin pillereitä söin ja se oli hyvinkin tavallista tuttavapiirissäni, niin äidilläni, tädeilläni ym. ym.  
En koskaan kuullut mitään siihen viittavaa että asia olisi ollut näin. 

Vierailija
6/8 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi kierukka (viimeisenä ehkäisykeinonaan tuhoaa hedelmöittyneen munasolun, kun ei anna sen kiinnittyä) tai jälkiehkäisy (tuhoaa hedelmöittyneen munasolun).

Vierailija
7/8 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:50"]

[/quote]

Olet varmaan käsittänyt jossain kohdin väärin. Itse olen 90-luvun alkupuolella ollut mukana toiminnassa, ja silloin pillereitä söin ja se oli hyvinkin tavallista tuttavapiirissäni, niin äidilläni, tädeilläni ym. ym.  
En koskaan kuullut mitään siihen viittavaa että asia olisi ollut näin. 
[/quote]

en ole, näin mulle aina sanottiin . Tai sit tämä oli mun äidin tiukkapipoinen ohje.....

Vierailija
8/8 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät kyllä kierukkaa ja jälkiehkäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi