Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on ruoka halpaa!

Vierailija
28.08.2014 |

Putin -juustot alle 4 €/kg

Lofifilee 5,79 €/kg

Tomaatti 0.45 €/kg

Paprika 0,99 €/kg

Voi alle 1 €/kg

LIsäksi perunoita, kaalia, porkkanoita jne. ja tekee monta monta ruokaa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä?

Vierailija
2/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asuu marketin lähellä. Euron säästön takia on naurettavaa lähteä autolla usean kilometrin päähän. Minä ostan kiltisti lähikaupasta ja nurisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarketeissa on superpäivät ja sitä PUtin-juustoa sai tänään ainakin Valintataloista. Lähempänä nämä kaupat ovat kuin isot automarketit. Ja pyörällä pääsee pitkällekin.

Vierailija
4/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, nyt kannattaa fillaroida vähän kauemmaksikin  kuin lähikauppaan.

Vierailija
5/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:27"]

K-supermarketeissa on superpäivät ja sitä PUtin-juustoa sai tänään ainakin Valintataloista. Lähempänä nämä kaupat ovat kuin isot automarketit. Ja pyörällä pääsee pitkällekin.

[/quote]

Täällä ei taida olla Valintataloa ollenkaan, en ainakaan tiedä että olisi.  Kyllä minä ajan pyörällä joka päivä töihin muutaman kilometrin matkan, satoi tai paistoi ja K-supermarket on ihan matkalla, riippuen siitä kumman kahdesta reitistä valitsee. Pitänee käydä siellä katsomassa mitä on. Mainokset olen kieltänyt, kun olen paljon työmatkoilla, ettei postiloota täyty. 

Vierailija
6/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 6 lisää, että edellisellä asuinpaikkakunnalla Citymarket oli toiseksi lähin kauppa pikkuruisen Siwan jälkeen, muutama sata metriä. Mutta nyt ei ole. Eikä sielläkään ole yhtään Valintataloa, vaan lähin tietämäni Valintatalo on 200 km päässä, eli ei se kaikilla ole lähempänä kuin isot marketit. 

Vierailija
7/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noita tomaatteja vielä huomennakin tuohon hintaan. Ympäri Suomen K-marketeista?

Vierailija
8/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketeissa on myös tuota putin-juustoa. Ainakin näin mainostivat.

Vierailija
9/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:35"]

Saako noita tomaatteja vielä huomennakin tuohon hintaan. Ympäri Suomen K-marketeista?

[/quote]

Saa ihan koko loppuviikon tuohon hintaan, tosin ovat puolalaisia ei suomalaisia. Ja ihan kaikista K-supermarketeista kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi