Lasiseinä saunan ja pesuhuoneen välissä, tykkäätkö?
Onko hankala pitää puhtaana? Katseletko kun toiset on suihkussa, vai meneekö huuruun, niin ettei näy?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se lasiseinä olisi vaikeampi puhdistaa kuin esim. puuseinä? Kyllähän lasi on helpompi puhdistaa.
Et oo kalkkitahroista kuullut
Kaikista pahin virhe on kuitenkin tunkea pönttö sauna/suihkutilaan jos saa itse rakentaa. Mikä helv ihmisiä vaivaa. Lasiseinätkään harvoin kauniita.
Hieno mutta erittin hankala pitää puhtaana. Nykyisessä asunnossa on se, seuraavaan ei todellakaan tule sitä. Saa koko ajan pestä ja hinkata ja silti kalkkitahraa kaikkialla
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahin virhe on kuitenkin tunkea pönttö sauna/suihkutilaan jos saa itse rakentaa. Mikä helv ihmisiä vaivaa. Lasiseinätkään harvoin kauniita.
Mä rakennan ja haluan tuollaisen. Sulla ei selkeesti ole lapsia. Pienille lapsille tulee aina pissahötä suihkussa/saunassa. Neliöitä on 200 ja kaksi muutakin vessaa tulee joten tämä ei ole edes ”köyhyyden takia”-ratkaisu.
Ujostutti, kun mentiin miesystävän kanssa ensimmäistä kertaa yhdessä saunaan. Siellä oli lasiovi ja oikein tunsin, kun hän mittaili minua katseellaan laitteilta käsin. Silloin vitutti. Olisin kaivannut enemmän yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakennan ja haluan tuollaisen. Sulla ei selkeesti ole lapsia. Pienille lapsille tulee aina pissahötä suihkussa/saunassa. Neliöitä on 200 ja kaksi muutakin vessaa tulee joten tämä ei ole edes ”köyhyyden takia”-ratkaisu.
Kustahan voi suihkussa lattiallekkin. Paskalla pitää käydä ennen tai jälkeen saunan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen lienee hoitaa vessa-asiansa ennen saunaan menoa.
Ja ei kai missään saunassa ole enää mitään umpiovia, lasisiahan ne kaikki ovat.
Hirveätä olis olla saunassa kuin jossain tynnyrissä.
Sauna pitää olla paneloitu tai hirsiseinäinen. Ovi puuovi.
Vierailija kirjoitti:
Tosi epäkäytännöllinen. En myöskään tykkää pinnalla olevasta tavasta sijoittaa kaksi laudetta vastakkain ja kiuas niiden keskelle ilman mitään "turvakaidetta". Kivalta näyttää joo mutta tuskin kovin hyvä vaikkapa pienten lasten kanssa.
Meillä uusittiin sauna muutama vuosi sitten. Remppafirma ehdotti juuri noin: koko saunan levyinen "laude" ja siihen keskelle upotettu kiuas. En suostunut. Olen niin likinäköinen, että olisin itse polttanut varpaani siinä. Siksi toisekseen miten siivotaan sauna, jossa laude vie kaiken tilan? Ei mitenkään ainakaan lattialta. Lasiseinää eivät onneksi edes ehdottaneet. Eipä sitä olisi edes mahtunut, kun kylppäriin piti mahtua pyykkihuolto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se lasiseinä olisi vaikeampi puhdistaa kuin esim. puuseinä? Kyllähän lasi on helpompi puhdistaa.
Et oo kalkkitahroista kuullut
Tarttuu se puuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä onko fiksua tehdä tuollainen ratkaisu lyhyen pikkulapsiajan vuoksi. Varsinkin jos mahtuu invamääräykset täyttävä wc muuallekin.
Kun asuu vuokralla ja taloyhtiössä on sauna jota voi varata niin eipä tarvitse hirveästi pähkäillä millainen sen pitäisi olla. Tässä talossa on siisti remontoitu sauna, suihkutiloineen. Kelpaa hyvin.
Ei oo kiva. Peseytyessä on kiva olla vähän yksityisyyttä, eikä niin, että koko sauna toimii katsomona. Myöskään ei oo kiva istua saunassa ja katsella muiden peseytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kustahan voi suihkussa lattiallekkin. Paskalla pitää käydä ennen tai jälkeen saunan.
Jos ei ole kamalan kovalla, niin kyllä jööti huuhtoutuu veden mukana. Tarvittaessa voi jalalla hieroa kaivon ritilästä läpi. Tätä on muun seurueen mukava seurata lasiseinän takaa.
Ihan hölmö keksintö työntää lasiovi saunaan. Lasitiilet suihkutilassa on kauniita eikä niistä näy läpi niin, että toisen yksityisyys menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kiva. Peseytyessä on kiva olla vähän yksityisyyttä, eikä niin, että koko sauna toimii katsomona. Myöskään ei oo kiva istua saunassa ja katsella muiden peseytymistä.
Löyly on rauhoittumista varten. Muuta lasista siellä ei pidä olla kuin ikkuna ulos. En tajua miksi pitää olla näkymä pesuhuoneeseen, jossa pahimmassa tapauksessa se vessanpyttykin on. Tää open consept on mennyt aika yli tässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen lienee hoitaa vessa-asiansa ennen saunaan menoa.
Ja ei kai missään saunassa ole enää mitään umpiovia, lasisiahan ne kaikki ovat.
Hirveätä olis olla saunassa kuin jossain tynnyrissä.
Minä haluaisin tynnyrisaunan. 748
Mainio juttu! Voi aitiopaikalta valvoa, että ukko pesee munansa eikä pissaa lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä onko fiksua tehdä tuollainen ratkaisu lyhyen pikkulapsiajan vuoksi. Varsinkin jos mahtuu invamääräykset täyttävä wc muuallekin.
Itse ainakin arvostin kylppärissä olevaa vessanpönttöä, kun iski tolkuttoman paha vatsatauti. Pytyn ympärys oli helppo pestä suihkulla, kun oksennukset levisi lattialle. Pesutilassa olevaa vessaa ei ole pakko käyttää, kun joku on samaan aikaan saunomassa, jos taloudessa on vessa muualla.
Idioottimainen valinta.