Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys instagramista

Vierailija
28.08.2014 |

Kuinka Instaan voi lisätä niitä hashtageja kuvaan? Siis ihan vaan laittamalla se risuaita-merkki ja keksimällä itse tagin? Tyyliin #hyväähuomenta#goodmorning tms?

Kiitos jos joku jaksaa neuvoa mua avutonta :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. #ja #laita #välimerkkejäki

Vierailija
2/5 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 08:22"]

Kuinka Instaan voi lisätä niitä hashtageja kuvaan? Siis ihan vaan laittamalla se risuaita-merkki ja keksimällä itse tagin? Tyyliin #hyväähuomenta#goodmorning tms?

Kiitos jos joku jaksaa neuvoa mua avutonta :)

[/quote]

Juuri noin. Voit keksiä itse, jolloin ne ovat hauska lisä tekstiin, ja lisäksi jos haluat että kuvasi löydetään niin laita sellaisia yleisempiä sanoja. Esimerkiksi itse jos laitan vaikka kissastani kuvan, laitan #instacat #cat ja sitten voin keksiä jotain kuvaan liittyvää hölmöä, vaikka että #olenaikasöpö tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, anna luovuuden virrata tagien suhteen. IG egdottaa suosituimpia kirjoituksen myötä. Hashtagin jälkeen kandee jättää välilyönti, niin niiden avulla voi löytää lisää kuvia samasta aiheesta

Vierailija
4/5 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat nimenomaan liittää kuvasi tietynlaisten kuvien joukkoon niin tarkasta ensin avainsanahaulla mille sanayhdistelmälle on paljon hashtageja. Mikään muuten ei ole niin ärsyttävää kun keksityt hashtagit kuten #paskahommamuttatulipahantehtyä #huonoaamumuttahyväilta #koirallaonripuli

ARGH!

Vierailija
5/5 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS!! Mä luulin että saan haukut kun näin tyhmiä kyselen, mutta sainkin vastauksen kysymykseeni ja lisäksi hyviä vinkkejä, joista en ollut älynnyt kysyäkään! Te mammat ootte ihan mahtavia, kiitos teille! -ap