Friends with benefits - onnistuuko?
Onnistuuko tuollainen viritys ilman draamaa? Onko kokemuksia, millaisia? Kuinka kauan on kestänyt? Mitä mieltä olette, voisko iteltä onnistua ilman suuria tunteita?
Kommentit (6)
mies olen ja ihan naisesta riippuu. saa olla seksikäs muttei liian upea.
ikävä jos tunteet tulevat tuollaiseen suhteeseen riesaksi.
itselläni on tässä juuri 18v panolelu-neito. pitäisi viikonloppuna tavata taas.
Mukava kun on nykyään vapaampaa temmeltää.
22w nainen oon ja nyt on meneillää tommonen "suhde" 20 vuotiaan jätkän kaa. Ihan uus juttu mulle ja ollaan pantu vaa kaks kertaa, mut ois kiva jos tällänen suhde jatkuis. Ei oo tullu mitään suuria tunteita kummallekkaan, hyvin ollaa tietosia siitä ette kumpikaan haluu mitään vakavaa suhdetta. Tähän asti kaikki on menny hyvin ja toivottavasti jatkuu myös...
Onko kolmosvastaajalla jotain muuta kanssakäymistä vastapuolen kanssa? Onko tapaamiset pelkkää panemista vai hengaatteko jollain tavalla muuten?
Itse siis oon 29-vee nainen ja haaveilen leikkikaveria toisesta naisesta. Muutama viritys tässä onkin, mutta vähän jännittää, että saako naisten kanssa pidettyä tunteet sillain kurissa, ettei homma karkaa draaman ja mustasukkaisuuden puolelle. Miesten kanssa fwb-suhde ei ole vielä omalla kohdalla onnistunut. Se, että hengaillaan ja joskus on helliä hetkiä, on aina mennyt siihen, että mua aletaan pitää tyttöystävänä, vaikka oltaisiin pelisäännöistä etukäteen puhuttu.
Hmm.. mitenköhän tuon virityksen saisi parhaiten onnistumaan. Pelkkää panemistakaan kun en halua, sillä jotenkin se henkinen läheisyys, tuttuus ja ymmärrys kuitenkin saa parempia nautintoja aikaiseksi.
-ap-
Ei hengata muuten yhessä. Saatetaan kattoo tvt tai leffaa kun nähään, mut aina se johtaa sängyn puolelle. Paras tapa välttää draama ja ylimääräset tunteet on se, ettei vietä sen panokaverin kanssa muuten aikaa. Ellei sitten oo 100% varma ettei mitään tunteita synny vaikka hengailisikin tyypi kanssa muulloinkin.
Olen 50 v mies ja vaimo on 44v, meillä on ystävämme (mies 61v) otettu kolmanneksi sänkyymme. Saunomme, illallistamme ja joskus sitten päädymme yhdessä kolmisin sänkyyn naimaan. Enisimmäinen kerta oli hieman vaivautunut ja lyhyt, mutta nyt pitkä ja iloinen,nautinnollinen kaikkien kolmen mielestä. Ei varmaan lopeteta ,ellei mies löydä uutta vaimoketta tai jos vaimoke ei tule mukaan. Toimii meillä aikuisilla.
Niin ja ois kiva myös tietää sukupuolenne ja ikänne ja oliko vastapuoli nainen vai mies?