Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka idiootti tatuoi nimiä ja päivämääriä ihoon??

Vierailija
27.08.2014 |

Sain hävetä taas silmät päästäni, kun paras ystäväni otti lapsensa nimen tatuoituna sekä tämän syntymäpäivän C'moon? Mielestäni kaikki nimitatuoinnit on mauttomia ja mielikuvituksettomia. Mielestäni olisi hirvittävää, jos omalla äidilläni olisi nimeni selässään. Naurettavaa, mutta kukin tavallaan, tulee vaan heti mieleen jonkin sortin wt-mutsi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko oikeesti vituttaa tän ketjun alottajan tapa tuoda oma mielipiteensä ilmoille, hienoa, mut en mäkään sun naamalle tuu mielipiteitä tollai hieromaan! Itsellä isoveli kuollut ja päivämäärät ja nimi tatuoituna..

Vierailija
2/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että nimi- ja päivämäärätatuointeja otetaan samasta syystä kuin ihan kaikkia muitakin tatuointeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa ylipäätään mitään tatuointeja? Ei ole mitään vastenmielisempää, rumempaa, halvemman näköistä muotijuttua olemassa kuin tatuoinnit. Kymmenen vuoden päästä kaikki katuvat niitä - täysin poissa muodista. Jo nyt alkaa tatuointien poisto olla hyvä bisnes. Nythän on jokainen maatalon emäntäkin tatuoinut ilmeisesti lehmien nimet kroppaansa. Laumasieluisuutta. Puhdas iho on kaunis, ja kohta niin harvinainen.

Vierailija
4/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT

Vierailija
6/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, tatuoinnit on wt

Vierailija
7/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat suttuisen näköisiä, ja henkilöstä saa wt-kuvan. Nyt näkee nuorilla naisilla paljon tatuointeja, tulevat kyllä katumaan niitä vielä.

Vierailija
8/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla edessäni jumppasin nainen, jonka selässä oli lapsen nimi ja risti (oletin syntymä- ja kuolinpäiväksi). Minua alkoi itkettää, minusta se oli hieno, vaikka en tykkää tatuoinneista.

Vierailija
9/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:47"]

Täällä näemmä yksi idiootti. Lapseni menehtyi 6-vuotiaana, jonka vuoksi otin hänen nimensä muistoksi enkelin siivillä varustettuna lähelle rintaa. En ymmärrä, miten joitain ihmisiä voi ärsyttää toisten tekemiset niin paljon, että täytyy avautua av-palstalle. Kaikki ovat pitäneet tatuointiani kauniina ajatuksena ja muiston osoittamisena. Kyseinen tatuointi merkkaa minulle sitä, että lapseni kulkee mukanani minne ikinä menenkin ja mitä ikinä teenkin.

[/quote]

muuten olen samaa mieltä ap:n kanssa, mutta kuolleen lapsen tai muun läheisen nimen ymmärrän täysin.

t. toinen lapsensa menettänyt (tosin minulla ei ole nimitatskoja eikä ihotaidetta ylipäätään)

[/quote]

Ihotaidetta. :D

Vierailija
10/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hääpäivä tatuoituna ;D

Vierailija
11/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on ap:n ongelmat. Kas kun ei oksettanut tai ällöttänyt asia, tällä kertaa.

Vierailija
12/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti pitää synttärijuhlia? Tietää kai sitä muutenkin vanhenevansa. Kuka idiootti antaa kaivertaa hääpäivän sormuksen sisälle? Tietäähän sen muutenkin. Kuka idiootti pitää valokuvia hyllyssä? Tietäähän sen muutenkin, miltä itse tai puoliso tai lapsi näyttää.

Vierailija
13/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mut jos keksi vastauksen niin kerro. Vaikka asia ei kuulu mulle ja kaikki saa tatuida mitä huvittaa niin se on munkin mielestä tosi noloa. En viitsi tässä vetää wt-korttia esiin koska niitä mauttomia tatuointeja näkyy ns. paremmissakin piireissä. Pahimmat on jostain syystä aina rintakehään laitettuja. 

Mitä jos lapsi vaihtaa isona sukupuolta ja nimeä? Sit mamilla on ihan joku random nimi nahassaan?

Vierailija
14/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavan moni

t. viiden kolminimisen lapsen äiti

Vierailija
15/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kätevä tarkastaa, koskas se pentu syntyikään ja mikäs olikaan sen nimi. Kun ei niitä voi mitenkään muistaa muuten ja kaikki muistilaput voi hävitä. Viimeistään seniilinä mummuna se on ihan hyvä, että ne tärkeimmät jutut on siinä iholla, mikäli sitten enää muistaa, mitä ne merkinnät tarkoittikaan. Mä aattelin, että olis hyvä ottaa tatskana lapsilisäpäivä ja vaikka elarien eräpäivä, niitä kun ei koskaan meinaa muuten muistaa.

Vierailija
16/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näemmä yksi idiootti. Lapseni menehtyi 6-vuotiaana, jonka vuoksi otin hänen nimensä muistoksi enkelin siivillä varustettuna lähelle rintaa. En ymmärrä, miten joitain ihmisiä voi ärsyttää toisten tekemiset niin paljon, että täytyy avautua av-palstalle. Kaikki ovat pitäneet tatuointiani kauniina ajatuksena ja muiston osoittamisena. Kyseinen tatuointi merkkaa minulle sitä, että lapseni kulkee mukanani minne ikinä menenkin ja mitä ikinä teenkin.

Vierailija
17/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:47"]

[/quote]

muuten olen samaa mieltä ap:n kanssa, mutta kuolleen lapsen tai muun läheisen nimen ymmärrän täysin.

t. toinen lapsensa menettänyt (tosin minulla ei ole nimitatskoja eikä ihotaidetta ylipäätään)

Vierailija
18/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä muuta sano! :D Kiva sit kun lapsia alkais tulemaan enemmän niin pitäis tasapuolisuuden nimissä varata kaikille oma paikkansa.

Vierailija
19/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se haittaa sua?

Vierailija
20/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä on vaan mun isoveljen nimi tatuoituna... :D Ei mua pahemmin enää liikuta, mutta jos itse joskus esikoiseni nimen sortuisin tatuoimaan, niin en missään nimessä kehtaisi jättää mahdollisen kuopuksen nimeä myöhemmin tatuoimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi