Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain upeita herkkutatteja, mitä ihanaa tekisin niistä?

Vierailija
27.08.2014 |

Osan tehdä niistä risottoa, mutta mitä muuta voisin tehdä??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermakastiketta!

Vierailija
2/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se yksinkertaisena. Kuullota oliiviöljyssä hiukan sipulia ja valkosipulia. Lisää puhdistetut ja pilkotut sienet ja jatka kuullotusta, kunnes sienistä on isoin osa vedestä haihtunut. Sitten lisäät tilkan valkoviiiniä, suolaa, pippuria ja hienoksi hakattua salviaa. Viiden minuutin haudutuksen jälkeen sinulla on herkku, jonka tarjoat esim. pastan ja/tai paahdettujen vihannesten kanssa, parmesania unohtamatta. Chiantia juomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Itse haaveilin juuri herkkutateista.

Jos olisi minulla tekisin seuraavaa

Paistaisin tatit rasvassa pannulla, lisäisin persiljaa, suolaa (ehkä fondia), pippuria ja kermaa.

Tarjoaisin tattimuhennoksen kanssa kalaa. Esim. kuhaa pannulla paistettuna tai lohirullia (tuorejuustolla täytettynä)

Vierailija
4/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan ihan varma, etteivät ole sappitatteja? Maista jokaista raakana,jos et ole varma.

Vierailija
5/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin herkkutattirisoton, sellaisen oikeaoppisen oikeasta risottoriisistä.

Vierailija
6/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. Minäkin kävin äsken metsässä. Herkkutatit ovat nyt ilmestyneet, ihanaa. Itse laitan ensimmäisen saaliin pakkaseen ja meinaan käydä viellä uuden kierroksen.

Niistä teen tattikeiton kermaan, nam!

Vierailija
7/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut upeaa herkku tattia tänä syksynä, vaikka olen viikonloppuisin metsästänyt yötä myöten. Onneksi voin katsella internetissä kuvia ja videoita suurista herkku tateista.

Vierailija
8/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhh minäkin haluan! 

Vierailija
9/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermainen kastike lihan kanssa

Keitto

kokeile pastaa: http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/herkkutatti-vuohenjuustopasta

Vierailija
10/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, risoton teen ehdottomasti (oikeaoppista riisiäkin on), mutta aion kokeilla muitakin ehdotuksianne, kyllä tästä saaliista riittää. Ja kyllä, nämä ovat ihan niitä oikeita herkkutatteja. Itse asiassa niitä kasvaa syksyisin myös meidän takapihalla joten täytynee kipaista sielläkin katsomassa lisää saalista:)

ap