Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isosisko ärsyttää pikkuveljeä?

Vierailija
27.08.2014 |

Minun esikoinen on 13v hän on tyttö ja minun Toinen lapsi on 11v hän on poika. Aina kun Esim Pikkuveli vaikka pelaa Jotain niin isosisko tulee aina ärsyttämään Pikkuveljeä. Sitten pikkuveli käy Isosiskon kimppuun. Miksi Isosiskon pitää Ärsyttää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se voi. Ja koska se on sisarus. 

Vierailija
2/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä tytöltä eikö ole mitään parempaa tekemistä kun ärsyttää pikkuveljeä?

Opeta samalla sille pojalle ettei aina kannata vetää hernettä nokkaan. Ei kukaan jaksa tahallaan ärsyttää jos toinen ei heti pimahda eli kiusaaja ehkä lopettaa kun ei saa reaktiota aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksessa vika. Että nyt sitten niitätte, mitä olette kylväneet.

Vierailija
4/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen monta kertaa kysynyt tuon tytöltä. Niin se loppui Tai niin minä ainakin luulin. nykyään se tapahtuu sillä lailla että minä olen esim. Kaupassa Ja lapset on keskenään niin silloin se alkaa :(

Vierailija
5/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tasolla 1000300

Vierailija
6/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isosisko on parempi kuin pikkuveli :-)

t.isosiskosi

Vierailija
7/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:38"]

Koska isosisko on parempi kuin pikkuveli :-) t.isosiskosi

[/quote] 

Mitä Järkeä tuossa oli? Idiootti

Vierailija
8/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin aikanaan mun pikkusisko ärsytti pikkuveljeä ihan tahallaan. tiesi että aikansa kun härnää veli hermostuu ja käy kimppuun, sitte vaan sisko vanhemmille itkien kantelemaan ja arvaa kuka sai pauhut? voisiko teilläkin olla näin? vääränlaista huomionhakua ja toisen mustamaalaamista siis.

Vierailija
9/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( sori

Vierailija
10/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko pitää pikkuveljeä itseään huonompana ja alempana. Hän haluaa tuottaa kipua ja pahaa mieltä pienemmälle. Kun pienempi huitaisee isompaa kauemmaksi, isompi lyö/kuristaa/potkii ja puolustautuu sanomalla että toi aloitti, vaikka siis itse on ärsyttänyt jo pitkään. Murrosikäiset tytöt voivat olla uskomattoman väkivaltaisia.

Nyt alat keräämään huomautuksia, joita nakkelet pimulle sopivissa kohdin. Esim :"Sinun ei kannata koskaan hankkia lapsia, kun olet noin agressiivinen." Tai "Eipä ihme, ettei Lissu kutsunut sinua elokuviin kanssaan. En minäkään haluaisi aikaa viettää tuollaisen kanssa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan