Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeneet omatoimimatkailijat ja lennonvaraajat! Osaatteko auttaa?

Vierailija
27.08.2014 |

Onko olemassa jokin sellainen hakukone, johon voi syöttää useamman lähtökentän samaan aikaan? Jos siis haluaisin matkustaa johonkin spesiaalikohteeseen, vaikka Okinawalle, mutta voisin lähteä vaikka yhtä hyvin Frankfurtin, Brysselin tai Amsterdamin kentiltä, säästääkö joku hakukone minua tekemästä kolmea erillistä hakua? 

Kiiitos etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysähdy päiväksi pariksi noissa välipaikoissa niin kaikki hakukoneet antaa kaikki mahdolliset reittivaihtoehdot mitä suinkin voi allianssien puitteissa hinnoitella.

Jos taas kyse on multi-stop reissusta jossa viivytään eri paikoissa päiviä lentojen välillä niin esim e-bookersilla on useampi stoppi vaihtoehto. En sitten tiedä huomioiko allianssit oikein.

Vierailija
2/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse oo tollaista toimintoa nähnyt. Erikseen oon hakenut eri lähtökenttien mukaan, enkä oo niin kauhean hankalana asiaa kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti. Niin, en asu Suomessa , vaan tässä sopivan automatkan päässä olisi useampikin mahdollinen kenttä, josta lähteä. Jos pienet kentät lasketaan mukaan (ja niillähän voi olla yllättäviäkin yhteistyösopimuksia aasialaisten lentoyhtiöiden kanssa), mahdollisia lähtökenttiä olisi kymmenkunta, joten tuo kyselemäni toiminto todella helpottaisi vertailua.

ap

Vierailija
4/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee haut incognito-selaimella, muuten hinnat alkaa pompsahdella!

Vierailija
5/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain hakukoneissa voi sisällyttää lähikentät. Voiskohan siihen syöttää jotain kilometrirajaa?

Vierailija
6/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kutonen, missä hakukoneissa esimerkiksi? Kiitos!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä