Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyslomalla 2 x vk n. tunti salilla

Vierailija
26.08.2014 |

Onko mielestänne kohtuuttoman paljon omaa aikaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Itse käyn siihen päälle ripsihuolloissa, kampaajalla ja joskus joka shoppailemassa/kaupass/kahvilla. Vaikka olen äiti en silti ole sidottu olemaan kotona 24/7.

Vierailija
2/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kohtuutonta, jos se on ainoa oma aika mitä saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainoa oma aika pois kotoa ilman vauvaa.
Ap

Vierailija
4/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pikemminkin vähän. Kyllä äidille kuuluu huilitauot, että saa pitää huolta sekä henkisestä että fyysisestä jaksamisestaan. Hyödyttää vauvaakin, kun äiti voi hyvin. Älkää siis äidit syyllistäkö itseänne tai toisianne.

Vierailija
5/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan monella lapsella se isäkin olemassa. Meillä mieskin haluaa, että pidän välillä vauvavapaita hetkiä. Osaa hoitaa vauvaa ihan yhtä hyvin kuin minä.

Vierailija
6/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö hoitaa vauvaa sen aikaa kun olet salilla? Onko se miehesi mielestä kohtuutonta?

Vierailija
7/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:25"]Mieskö hoitaa vauvaa sen aikaa kun olet salilla? Onko se miehesi mielestä kohtuutonta?
[/quote] Kyllä. Kyllä mä siellä aion alkaa käydä, vaikka sitten tappelun kautta. Ap

Vierailija
8/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni loukkaantuisi, jos en suostuisi jättämään vauvaa hänen kanssa kaksin kuin vaan 2h viikossa. Mies lähtee usein vauvan kanssa kaksin asioille, mitä minä silloin yksin kotona olisin, joten menen usein urheilemaan.

Vierailija
9/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan oikeasti todella vähän. Vaikka kuinka olisi äiti, niin ei voi eikä SAA olla sidottu kotiin vauvan kanssa, ainakin jos ja kun vauvalla on myös ISÄ siellä. Millä oikeudella sillä isällä olisi sitä omaa aikaa kymmeniä tunteja viikossa, mutta äidillä ei saisi olla yhtään?

Vierailija
10/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin meillä. Vaikka en todellakaan yksin vauvaa halunnut. Ap

Vierailija
11/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole lapsiparkillista salia? Onko salilla käyminen sidottu tarkkaan kellonaikaan? Ehkä jos voisit kysyä mieheltä, että voiko sitoutua viikottain johonkin tiettyyn kellonaikaan ja päivään milloin sinulla on ns. omaa aikaa? Teet sillä mitä teet. Oikeastihan siellä salilla käymiseen menee noin 2-3 tuntia, kun ottaa huomioon matkat, vaatteiden vaihdot ja treeniajan. Ja jos sen treenin jälkeen voisi vähän hengähtääkin ja käydä suihkussa... Että sen on sitten neuvottelu siitä onko mies valmis hoitamaan lasta viikottain 2 x 3 tuntia. Kohtuutonta se voi olla miehen mielestä, jos treenin on pakko tapahtua juuri tiettynä päivänä tiettyyn aikaan eikä esimerkiksi niin, että sunnuntaina johonkin aikaan. Iltapäivä olisi ehkä rentouttavin aika sinun kannalta katsottuna? Tsemppiä matsiin. ;)

Vierailija
12/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Molemmat vanhemmat kun ovat yhtä lailla vastuussa lapsen hoidosta. Ei voi olla totta, että miehesi mielestä vain hänellä on oikeus omaan aikaan. Itsekästä ja lapsellista käytöstä mieheltä. Tutustuisi lapseensa paremmin, kun viettäisi tämän kanssa kaksin aikaa.

Vierailija
13/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä saatan olla niin väsynyt yövalvomisista (jotka hoidan yksin), että treenin sijaan ennemmin nukun päiväunet vauvan kanssa. Aamu on ainoa mahdollisuus. Ei ole lapsiparkkia enkä näin pientä sinne veisikään. Ap

Vierailija
14/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:25"]Mieskö hoitaa vauvaa sen aikaa kun olet salilla? Onko se miehesi mielestä kohtuutonta?
[/quote] Kyllä. Kyllä mä siellä aion alkaa käydä, vaikka sitten tappelun kautta. Ap
[/quote] Tarkoitin tähän että mies hoitaa, en että on kohtuutonta, mutta ei se siitä tykkää että menen sinne. Ap

Vierailija
15/15 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö, että löydät salilta jonkun toisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi