Syötkö näkkileipää? Suosikkinäkkärisi?
Ostan aina Wasan Rustik-näkkäriä ja vaihtelu voisi virkistää! Mikä on suosikkinäkkärisi?
Kommentit (26)
Koulunäkki on suosikkini. Nyt kun aloin miettimään, joskus vuosia sitten ostin silloin tällöin ohutta Ryvita näkkileipää seesamsiemenillä. Oli ns. herkkunäkkäri, jota ei jaksaisi kauaa syödä.
Lidlin seesaminsiemen näkkäri! Aivan törkeän hyvää, tulee vähän mieleen popcorn
Näkkileipä oli suosikki-iltapalani 70-luvun lapsuudessani. Teetä, näkkileipää, voita ja kasa Aku Ankkoja. :)
Huomenna menen ja ostan näkkileipää.
Se keltainen, kolmion mallinen pakkaus Leksand tmv näkkäri. Tai sitten rainbow ruisnäkkäri, se iso pakkaus mistä taitetaan pala aina syötäväksi. Tai polarbröd.
Itse tehty - on helppo tehdä ja törkeän hyvää. Voi maustaa kuten itse tykkää. Omatekemän lisäksi spelttinäkkäri on suosikki.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:26"]Itse tehty - on helppo tehdä ja törkeän hyvää. Voi maustaa kuten itse tykkää. Omatekemän lisäksi spelttinäkkäri on suosikki.
[/quote]
Leivon sämpylöitä ja kauraleipää. Itsetehty näkkileipä kuitenkin on minulle samassa sarjassa, kuin itsetehty ruutupaperi.
:)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:26"]Itse tehty - on helppo tehdä ja törkeän hyvää. Voi maustaa kuten itse tykkää. Omatekemän lisäksi spelttinäkkäri on suosikki.
[/quote]
Leivon sämpylöitä ja kauraleipää. Itsetehty näkkileipä kuitenkin on minulle samassa sarjassa, kuin itsetehty ruutupaperi.
:)
[/quote]
Siltä se voi kuulostaa, niin minäkin ajattelin kunnes hetken mielijohteesta kokeilin ;)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:38"]koulunäkki ja ne pieni pyöreä-näkkärit :)
[/quote]
Pieni pyöreä närästää, koulunäkki ei.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:35"]
koulunäkki. tulee kyllä syötyä kuuskin kerralla...
[/quote]
Onko kehumisen aihe, vilja koukuttaa.
Kuulin leivän syönnin lopettaneen suusta: "Vaihdoin leivän näkkäriin"
Koulunäkki on paras :)