Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyhjennysvuoto 3kk tulematta - syynä pelkkä stressi??

Vierailija
26.08.2014 |

Kääk!!
Olen syönyt zoely-pillereitä nyt Tammikuusta lähtien ja on toiminut loistavasti, paitsi nyt tänä kesänä, kun tyhjennysvuoto on nyt 3kk jäänyt tulematta... raskaana mun ei pitäisi olla, ja olen tehnytkin jo neljä huolellista testiä kahdella eri merkillä (aamupissa ja niin pois päin) ja negatiivista näytti joka kerta.... olen ollut aika stressaantunut koko kesän, mutta voiko näin pitkä tauko johtua vain stressistä?? Mitä muita syitä tälle voisi olla, ja kuinka huolissaan tässä pitäisi olla??

-epätoivoinen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vuoto voi jäädä pillerinkäyttäjällä pois. Lukee käyttöohjeessa, mut noin pitkän aikaa jos jää pois niin pitää ottaa yhteyttä lääkäriin joka sekin siinä pitäisi lukea.

- Osalla raskaustesti näyttää aina negaa. Selviää verikokeesta oletko raskaana jos on tämä tarina.

- Voi olla jostain pahemmastakin kyse.

- Stressi voi sekin olla syypää vuotojen poisjääntiin.

- Ethän ole laihtunut rajusti? Voi sekoittaa hormonitoimintaa.

- Sopiiko pillerit varmasti? Jos on liian korkeat hormonimäärät ts. lääke ei poistu elimistöstä normaalisti niin voi jäädä menkat tulematta. Selviää labrakokeilla tuokin.

Joten sinuna kävisin lääkärissä juttelemassa, ei selviä täällä kyselemällä mikä loppupeleissä on taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi