Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hindu-ateria lentokoneessa

Vierailija
24.08.2014 |

Onko jollain tietoa, mitä ruoka-aineita hinduille tarkoitetussa ruoassa ei voi olla? Mietin vain, että kun en syö punaista lihaa, niin sopisiko mulle tuo hindu-ateria. Toivoisin kuitenkin annoksessa olevan maitotuotteita, kalaa ja ehkä kananmunaakin eli en aivan kasvisateriaa haluaisi. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin kerran huvikseni. Ihan hyvää sapuskaa se oli, tykkään intialaisesta muutenkin.

Vierailija
2/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin ei oo pyhää lehmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hindu ateria on lentoyhtiöissä asian vegetarian meal eli kasvisruokaa intialaisilla mausteilla. Ei ole kuitenkaan vegaania eli saattaa sisältää eläinperäisiä ainesosia. T. Lentoyhtiön lippuvirkailija

Vierailija
4/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuosia tuo hinduateria, jäänyt joskus tietoihin kun kanta-asiakastietoja päivitettiin ulkomailla matkatoimistossa. Oli alunperin vahinko, mutta nyt en sitä enää vaihtaisi tavalliseen kasvisateriaan. Maukkaampaa ruokaa, lentokoneilma latistaa joka tapauksessa makuja. Jostain kaukokohteista lähtiessä voi olla yllättävänkin tulista, jälkiruuat ovat usein joko hedelmiä tai aika kummallisia vanukkaita.

Vierailija
5/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hinduaterian allergiselle lapselle, koska siinä ei ollut lihaa, ei maitoa, ei munaa. Se oli kuitenkin pienelle lapselle tosi tulisesti maustettu. Eli tulisesti maustettu kasviruoka. (En muista olisiko voinut olla kalaa, koska kala kävi lapselle). Jostain sain selostukset , mitä mikin ruoka pitää sisällään. En muista oliko ne jossain lentoyhtiön sivuilla vai lähetettiinkö ne minulle pyydettäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi