Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada riidat loppumaan?

Vierailija
28.08.2006 |

Kolme lasta, pienin kolmekuinen ja tuntuu että tämä riitely johtuu minusta, mun hormoneista ja siitä etten jaksa jatkuvaa lasten kanssa olemista. Tuntuu että mies pääsee jotenkin helpommalla, ja mulla menee hermot heti kun se suurinpiirtein naamaansa täällä näyttää.

Mies on nyt koko kevään ja kesän ollut tosi paljon töissä ja muissa menoissa, että sekin osaltaan on kiristänyt tunnelmaa. Juuri kun tarvisin miestä tänne kotiin, niin on kaikkea muuta tärkeää (kaverin remontti, toisen kaverin taloremppaa) ja näitä riittää.

Joo, ei ihme että riidellään, kun olen kireä kuin viulunkieli. Tämä on ihan samanlaista kuin keskimmäisen vauva aikana, olin silloinkin samanlainen. Johtuisko imetyshormoneista?? Täytyy varmaan lopettaa imetys, että tämä perhe-elämä ei mene minun takiani ihan hulluksi. Vaikka kuinka päätän, että en ole kiukkuinen, niin jotenkin se parin päivän päästä taas saa vallan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo on tosi hyvä, että ymmärrät, että hormonit ovat lyöneet sinut hieman kärttyisäksi.. Mutta oletko ihan varma, että hormonit ovat se asia, mikä on syyllinen? Toimiiko parisuhteenne kohtalaisesti (onko seksiä, onko hellyydenosoituksia, rakastatteko yhä toisianne)? Älä automaattisesti laita kuitenkaan kaikkea omaan piikkiisi. Voit yrittää hillitä omia suuttumuksen hetkiäsi, mutta sinulla on oikeus myös odottaa mieheltä jonkinlaista panostusta parisuhteeseen.

Vierailija
2/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole ajatustenlukijoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*respect*

Vierailija
4/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sitä tyyppiä, jolla palaa hihat sekunnissa, jos minulla tuleekin joku poikkipuolinen sana.

Siitä onko meillä seksiä, joku kyseli, on ihan riittävästi, mutta hellyyspuoli kyllä on aika vähissä. Ja siitä asiasta viimeksi eilen miehelle sanoinkin, että kaipaan paijausta ja haleja, mutta eipä tuo pitkään sitä muista. Miehen hellyyttä on se, että taputtaa mua päälaelle ohimenneessään. Minä siis olen se joka halailee miestä, muuten me ei kosketettaisi toisiamme varmaan ollenkaan. Seksiäkin minä saan aina ehdottaa, kuulemma hän voisi puuhailla joka päivä, mutta ei tee elettäkään siihen suuntaan, että olisi kiinnostusta. Ihme jörrikkä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän