Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCO(S) ja raskautumisen vaikeus

Vierailija
24.08.2014 |

Kuinka nopeasti te muut pco tai pcos naiset olette raskautuneet?

Minä vasta 2 kk sitten luopunut ehkäisystä ja lasten saamisen mahdollinen vaikeus ahdistaa...

Pco todettu n. 4kk sitten. Aknea on, mutta olen normaalipainoinen. Ikää 23v. Edellinen kierto oli ensimmäinen luonnollinen kierto 33päivää.. vuosi sitten luovuin ye.

Vertaistukea kaipaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tosi nuori. Ehdit äidiksi 10 vuoden päästäkin. Rauhassa vain

Vierailija
2/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta kokeiltiin luomusti, periaatteella tulee jos on tullakseen, ei erityisesti yritetty. Nyt on ollut keväästä asti Clomifen+Terolut käytössä eikä vielä tulosta. Jonkun aikaa vielä yritetään. Päätettiin jos ei näillä onnistu niin saa koko lasten tekeminen jäädä. Ikä alkaa tulla vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta yritettiin ja nyt ICSI:llä raskaana. Ensimmäinen hoitokerta toi toivotun tuloksen.

Vierailija
4/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolitoista vuotta meni ehkäisyn poisjättämisestä. Olimme jonottamassa  lapsettomuusklinikalle, alkututkimukset oli jo tehty. Raskaus alkoi siis spontaanisti. Kierto minulla epäsäännöllinen ja pitkä, 35-90 pv. Ja ikää 10 vuotta enemmän kuin ap:llä.

Vierailija
5/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun alussa 2012 aloitettiin yritys clomien avustuksella. Ekasta kierrosta nega,; tokasta teroluttien avustuksella plussa lokakuun lopulla ja marraskuun lopussa varhaisultrassa löytyi kaksi sikiötä ja kahdet sydänäänet. ♥ jätkät nyt 1v2kk.

eli myös heti ekoista voi tärpätä! Pco todettu 2010. :)

Vierailija
6/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut neljästi raskaaksi heti ekasta kierrosta. Kierrot olleet jotain 35-70 päivää, tosin ekan synnytyksen jälkeen säännöllistyivät ja lyhenivät hiukan,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä