Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko eri harrastuksen välineet omistat?

Vierailija
23.08.2014 |

Moneenko eri harrastukseen voit osallistua omilla välineillä esim. työpaikan virkistyspäivänä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tennismaila, mutta en ikinä kertoisi sitä kenellekään, jos olisi tarkoitus työkaverien kanssa virkistyä - en osaa yhtään. Käykö kitara? Tosin sitä koskee tuo sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kävelysauvat mutta en oikein ole niistä perustanut. Tykkään kävellä ilman, tai juostakin välilä. Jumppavaatteita on kyllä, useammatkin, ja verkkarit sekä lenkkareita. Sukset ja polkupyörä löytyy myös. 

Vierailija
4/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelysauvat, lumikengät, polkupyörä, kahvakuula, käsipainot, salikamat, vesijuoksuvyö, rullaluistimet ja luistelusauvat, luistimet... Ja luonnollisesti olen sairaalloisen ylipainoinen :D

Vierailija
5/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tosiaan, onhan mulla pari kahvakuulaakin, kuminauha ja jumppapallo sekä uikkarit. 4. Varmaan muutakin, mutta ei nyt tule mieleen heti. Retkeilyvarusteita löytyy myös ja kumisaappaita on kahdetkin. 

Vierailija
6/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistimet, lätkämaila, murtsikkasukset, kävelyyn omat sauvat, tennis- ja squashmaila, ratsastuskypärä (käytetty viimeksi yli 10 v sitten...), pilatesrengas, uimapuku+uimalasit, märkäpuku ei mahdu päälle, eteisessä lojuu käsipainoja ja kahvakuulat, jumppa-alusta, salihanskat, pelastusliivit veneilyyn... Lisäksi kaappitolkulla ulkoilutakkia, verkkareita, jumppatrikoita, erilaisia lenkkareita ja tossuja.

Onhan noita vaikka en mitään lajia harrasta muita innokkaammin. Vielä kun lisätään kahden lapsen urheilukamat, niin kyllä tuota rompetta löytyy.

Vierailija
7/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoon, luisteluun, pulkkamäkeen, pyöräilyyn, frisbeegolfiin, tennikseen (todella surkeat välineet tähän, kuten on taidotkin, mutta onpahan silti), lisäksi sisä- tai ulkoliikuntaan, jossa tarvitsee vain urheiluvaatteet ja jalkineet.

Ainoastaan suksia ja polkupyörää olen työpaikan liikunnallisissa virkistystapahtumissa tarvinnut tosin, pieni firma niin ei ole miljoonaa eri vaihtoehtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä