Mitä mieltä mieshistoriastani? XD
Tämä kuuluu sitten vain tapoihini, en ole mikään "rikkinäinen sielu" joka hakee hyväksyntää kaikilta XD Vaikka turhahan sitä on erikseen sanoa, kun tietty ihmistyyppi on sellainen, joka tietää faktat tuntemattomista. Eihän näitä paljon ole, mutta minusta on ihan hauskaa muistella näitä. mitään en tekisi toisin. Oli miten oli;
yksi oli sellainen panojuttu, tai alunperin kyllä menimme treffeille vakavassa mielessä, mutta huomasin heti ettei se mies ole yhtään minun tyyppiseni. ihan hyvännäköinen kyllä, mutta liian tylsä, hillitty... ja hänellä on kaksi lasta. jotenkin kuitenkin jumituin sellaiseen panosuhteeseen hänen kanssaan, koska seksi oli kyllä tosi hyvää ja hänellä on iso. jossain vaiheessa tuli välirikko, mutta sitten olimme taas hetken väleissä, näimme pari kertaa ja panimme. sitten en enää jaksanut vaan panin (XDDDDD) koko homman poikki.
sitten oli toinen panojuttu, hänenkin kanssaan tapasimme alunperin vakavassa mielessä, tosin jälkeenpäin mietin, että miksi se mies on etsivinään jotain, kun kuitenkin viihtyy aivan liian hyvin ylhäisyydessä yksinäisyydessään. todella erakkomainen luonne. no, se oli sellaista on/offia jotain kolmisen kuukautta, paljon panemista mutta ei pelkästään. kyllä minä viihdyin hänen kanssaan, mutta koska olemme aivan eri maailmoista niin se jäi sellaiseksi paneskelu/hellittely-on/off-säädöksi.
sitten kolmas tällainen panojuttu, en kyllä kuollaksenikaan muista että kauanko tämän kanssa tapailimme. ehkä parisen kuukautta? vietimme paljon aikaa, panimme (huono pano), olimme kuin pariskunta mutta emme kuitenkaan. en muista mihin sekin juttu päättyi, mutta hyvä niin XD
sitten on ollut teinivuosina vuoden mittainen parisuhde, siinä oli pari eroa välissä :D mutta ihan kiva eka suhde.
sitten oli yksi jätkä, joka piti tiiviisti yhteyttä minuun ollessani yhdessä tuon edellä mainitun jätkän kanssa. myöhemmin aloimme sitten seurustella hänen kanssaan. olimme yhdessä puoli vuotta.
sitten oli kolmas poikaystävä, jonka kanssa suhde jäi erittäin lyhyeksi syystä että hän näytti todellisen luonteensa jo alkumetreillä.
sitten on paljon tällaisia joita olen tapaillut tiiviimmin, sitten on tullut jotain riitaa ja homma on loppunut siihen paikkaan. minulla ei ole koskaan sellaista tilannetta, ettei olisi ketään miestä kiikarissa. Ihan jatkuvasti on joku. nytkin on yksi tosi mielenkiintoinen♥ mutta en voi sanoa meillä olevan vielä juttua, koska ekaa tapaamistakaan ei ole vielä tullut :D mutta olemme tiiviisti yhteyksissä ja kiinnostuneita.
Kommentit (29)
XD Kauheasti sulla ollut säätöjä. Ite en pystyis...
Kysy itseltäsi mitä haluat. Ja noista riidoista pitäisi tietää enemmän, että voi päätellä mitään.
XD XDDDDD XXXDDD XDDDD XD XXXXD XDDDDD XDD
XDDDD
En mä ny viittis olla noista mitään mieltä, elämää se vaan on.
Ei tuossa kovin montaa ollut ja ilmeisesti et ole kovin vanhakaan vielä....ehdit panna vielä paria lisää kunnes joku vastaantulija kolahtaa oikeen kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:42"]
XD Kauheasti sulla ollut säätöjä. Ite en pystyis...
[/quote]
XD säätäminen on ihan hauskaa, vaikka hetken se aina sattuu kun ei tulekaan mitään vakavaa xdd
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:53"]
En mä ny viittis olla noista mitään mieltä, elämää se vaan on.
Ei tuossa kovin montaa ollut ja ilmeisesti et ole kovin vanhakaan vielä....ehdit panna vielä paria lisää kunnes joku vastaantulija kolahtaa oikeen kunnolla.
[/quote]
ei ollutkaan montaa :) käytän huumorilla XD:tä XD Kyllä sinne kymppilukemaan olisi hyvä päästä! Sen jälkeen voisin panna vaikka koko loppuelämäni yhtä miestä XD kai... No pysyvä parisuhde olisi ainakin tähtäimessä!
Srlkeesti oot pelkkä pillu niille miehilles ollu :D onnea.
En vaan tajua miksi ensin nussitaan ympäriinsä ja sitten vielä pitää jallittaa joku hyväuskoinen mies siihen elättäjäksi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:56"]Srlkeesti oot pelkkä pillu niille miehilles ollu :D onnea.
[/quote]
Ja miehet olleet ap:lle pelkkiä kulleja. Tasa-arvoinen suhde. Win-win.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:49"]
Kysy itseltäsi mitä haluat. Ja noista riidoista pitäisi tietää enemmän, että voi päätellä mitään.
[/quote]
Tiedän mitä haluan: parisuhteen. Ihan vakavan, jossa mietitään yhteenmuuttoa ja muita hauskoja jutskia :D Noista säädöistähän on alunperin ollut TARKOITUS tulla vakavaa mutta ei sitten ole tullutkaan. Mutta mitään en muuttaisi enkä kadu yhtäkään säätöä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:59"]
En vaan tajua miksi ensin nussitaan ympäriinsä ja sitten vielä pitää jallittaa joku hyväuskoinen mies siihen elättäjäksi.
[/quote]
Olen pannut seitsemää, onko se kamalan suuri luku? Minusta ei XD
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:02"]
[/quote]
[/quote]
Jos suoraan sanon niin siinä on seitsemän liikaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:56"]Srlkeesti oot pelkkä pillu niille miehilles ollu :D onnea.
[/quote]
Ja miehet olleet ap:lle pelkkiä kulleja. Tasa-arvoinen suhde. Win-win.
[/quote]
Kyllähän noissa on alunperin ollut molemminpuolista kiinnostusta, mutta sitten on tullut *jotain*, *milloin mitäkin* ja homma on muuttunut pelkäksi paneskeluksi. En kuitenkaan päästä itsekään helposti irti, jos saan säännöllisesti munaa XD
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:02"]
[/quote]
[/quote]
Jos suoraan sanon niin siinä on seitsemän liikaa.
[/quote]
Minusta ei :D en jättäisi välistä yhtäkään kokemusta. Ap
Mikäs siinä, jos noin haluat elää ja olet onnellinen. Harmi, että olet valmis satuttamaan muita, siitä en pidä. Ei ole oikein panna jonkun kanssa, jos tietää, että se toinen pettää. Liikut erilaisissa piireissä kuin minä. Tai siis minulla ei ole panojuttuja, enkä niitä halua. Riitelen myös harvoin. Olemme ilmeisen erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:34"]
sitten kolmas tällainen panojuttu, en kyllä kuollaksenikaan muista että kauanko tämän kanssa tapailimme. ehkä parisen kuukautta? vietimme paljon aikaa, panimme (huono pano), olimme kuin pariskunta mutta emme kuitenkaan. en muista mihin sekin juttu päättyi, mutta hyvä niin XD
[/quote]
Muistisairautta?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:34"]
[/quote]
Muistisairautta?
[/quote]
Jos on useampia juttuja niin ei sitä voi kaikkia yksityiskohtia muistaa erikseen jokaisesta ihmisestä ja jutusta :P
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:05"]
Mikäs siinä, jos noin haluat elää ja olet onnellinen. Harmi, että olet valmis satuttamaan muita, siitä en pidä. Ei ole oikein panna jonkun kanssa, jos tietää, että se toinen pettää. Liikut erilaisissa piireissä kuin minä. Tai siis minulla ei ole panojuttuja, enkä niitä halua. Riitelen myös harvoin. Olemme ilmeisen erilaisia.
[/quote]
Leikin muilla? Kuka pettää ketä? XD Kaikkien kanssahan ollaan alunperin treffattu vakavassa mielessä, mutta sitten on tullut jotain erimielisyyksiä tms. eikä vakavasta suhteesta ole tullut mitään. Mutta kuka pettää ketä?
sitten oli yksi yhden illan juttu, mutta se nyt on niin mitätön tapahtuma etten jaksanut mainita erikseen. paitsi nyt xd