Ostaisitko ruokaa netistä?
Jos ostaisit ruokaa netistä, niin miksi?
- en jaksa käydä kaupassa
- en pysty käymään kaupassa kun olen niin vanha
- netistä ostaminen on helppoa
Kommentit (7)
Teetkö jotain koulutyötä? :) No, voisin ostaa siksi, että olen autoton ja kassien raahaaminen on ärsyttävää. En kuitenkaan osta, sillä tykkään kierrellä kaupassa.
En ostaisi mitään tuoretavaraa. Säilykkeitä voisin muuten ostaa, mutta kun en juurikaan käytä niitä.
Ostan paljon ruokaa (kuivatavaraa) verkkokaupasta, koska ruokavaliooni sopivia tuotteita ei myydä tavallisissa kaupoissa.
Olen suunnitellut alkavani ostamaan. Turha kantaa ostoksia kotiin ja viettää aikaa kaupassa, jos joku voi tehdä sen puolestani. Kuulemma noissa on hyvä laatu ja toimii ongelmitta.
Voisin ostaa. Joku kauppahan sitä mainosti ja olen suunnitellutkin testaavani. Itellä ei autoa ja inhoan ruokakaupassa käymistä ja sitä kassien kantamista.
Olen ostanut. Täällä Turussa vaan ainoa varteenotettava vaihtoehto on k-extra, eli valikoima ei riitä siirtämään koko shoppailurumbaa nettiin.
Olen keski-ikäinen ja tehnyt ruokaostoksia yli 20v....ei vaan kiinnosta enää kierrellä kaupassa keräämässä samoja kamoja samaan kärryyn viikosta toiseen.
Kotitila.fi....10kg laidunvasikkaa tuli tällä viikolla. Helppoa kuin heinänteko. Nyt vaan sormet ristiin ettei ukkoset aiheuta pakastimelle pidempiä sähkökatkoja.
En ostaisi. Ehkä sitten kun olisin vanha ja kauppa olis kaukana ja ei olis autoa tms mahdollisuutta käydä niin sitten..
En halua vieraantua tavallisia arkisista askareista vaikka se olisi kuinka helppoa tahansa..