Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piinaava 15-minuuttinen

Vierailija
23.08.2014 |

Eilisiltana tulin junalla kotiin. Kun tulin junavaunuun, istahdin penkkiväliin, jossa ei silloin istunut vielä ketään ja istahdin penkille. Vähän ajan päästä viereeni istahti vanhempi nainen. Hän oli kai opettaja ja tutki koko matkan ajan oppilaiden kokeita eikä kai huomannutkaan muuta. .  Sitten tulivat HE: mies ja nainen, ehkä 16-18-vuotiaita. He istahtivat vastapäätä minua. Mies tarttui heti naisen käteen  ja painoi päänsä hänen olalleen. Toisella kädellä hän alkoi hellästi sivellä naisen reittä takin housujen päällä ja jatkoi tätä koko matkan ajan. Hän hymyili onnellisen näköisenä ja katsoi palvovasti naista. Tämä olikin oikein sievä, ilmeisesti latinon ja suomalaisen sekoitus. Mies oli tavallinen suomalainen vaalea harjastukka. Nainenkin tuijotti miestä ihastuneesti. Sitten mies kuiskasi "kulta" ja he vaihtoivat kevyen suudelman ja alkoivat taas nojailla toisiinsa ihastuneina. Välillä he katselivat metrolehteä, silloinkin tiukasti toisiinsa painautuneina. Pusuja vaihdettiin parin minuutin välein, neniäkin hierottiin yhteen.  Tämä oli minusta ahdistavaa ja huonoa käytöstä heidän puoleltaan. Kyllä tuollaiset rakkaudenosoitukset pitäisi säästää hetkiin, jolloin he ovat kahden. Oli kiusallista istua heitä vastapäätä ja katsella mokomaa kuhertelua. Minua he tuskin huomasivat eivätkä ajatelleet, mitä pidin heidän käytöksestään Yritin katsoa ikkunasta ulos, mutta kuulin taas "kulta" ja kihertelyä. Kiva mennä kotiin, kun ei kukaan odota eikä pusuja ole saanut vuosikausiin eikä ikinä tuollasia ihania pikkupusuja. Koko ilta meni harmitellessa. Kyllä pitäisi paremmin huomioida muut matkustajat. Konduktöörin olisi pitänyt puuttua asiaan. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet noin pahasti katkeroitunut. He ovat nuoria ja onnellisia, eivätkä pelkää sitä näyttää. Minua lämmitti ajatus tuosta nuoresta parista. Kaikkea hyvää heille, kuin myös sinulle. Toivottavasti aurinko paistaa joskus sinne risukasaasi. :)

Vierailija
2/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen konnarin olisi pitänyt asiaan puuttua? Antaa sinullekkin pari pikkupusua ja kullitella, jotta et tuntisi oloasi niin yksinäiseksi?

Jos noin kovasti parisuhdetta haluat, niin mene baariin ja iske sieltä mies / nainen, niin helppoa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut vaihtaa paikkaa.

Vierailija
4/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D hauska ap!

Vierailija
5/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa mies ja kuhertele itsekin. Ihme kateutta toisten onnesta :)

Vierailija
6/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä!

Vierailija
7/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄ ON JUST TÄTÄ. SAATANAN KUSIPÄÄ SUOMALAISUUS. OLLAAN HILJAA JA VITUN KATKERIA TOISILLE JA ITKETÄÄN JA VALITETAAN. AP VEDÄ VITTU PÄÄHÄS SAATANAN KUSIPÄÄ. HÄVETTÄÄ OLLA SUOMALAINEN SUN TAKIA. VITTU HYPPÄÄ SINNE JUNAN ALLE ENS KERRALLA ÄLÄKÄ ASTU SISÄÄN.

Vierailija
8/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haleja sinulle!

Vierailija
9/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:16"]Eilisiltana tulin junalla kotiin. Kun tulin junavaunuun, istahdin penkkiväliin, jossa ei silloin istunut vielä ketään ja istahdin penkille. Vähän ajan päästä viereeni istahti vanhempi nainen. Hän oli kai opettaja ja tutki koko matkan ajan oppilaiden kokeita eikä kai huomannutkaan muuta. .  Sitten tulivat HE: mies ja nainen, ehkä 16-18-vuotiaita. He istahtivat vastapäätä minua. Mies tarttui heti naisen käteen  ja painoi päänsä hänen olalleen. Toisella kädellä hän alkoi hellästi sivellä naisen reittä takin housujen päällä ja jatkoi tätä koko matkan ajan. Hän hymyili onnellisen näköisenä ja katsoi palvovasti naista. Tämä olikin oikein sievä, ilmeisesti latinon ja suomalaisen sekoitus. Mies oli tavallinen suomalainen vaalea harjastukka. Nainenkin tuijotti miestä ihastuneesti. Sitten mies kuiskasi "kulta" ja he vaihtoivat kevyen suudelman ja alkoivat taas nojailla toisiinsa ihastuneina. Välillä he katselivat metrolehteä, silloinkin tiukasti toisiinsa painautuneina. Pusuja vaihdettiin parin minuutin välein, neniäkin hierottiin yhteen.  Tämä oli minusta ahdistavaa ja huonoa käytöstä heidän puoleltaan. Kyllä tuollaiset rakkaudenosoitukset pitäisi säästää hetkiin, jolloin he ovat kahden. Oli kiusallista istua heitä vastapäätä ja katsella mokomaa kuhertelua. Minua he tuskin huomasivat eivätkä ajatelleet, mitä pidin heidän käytöksestään Yritin katsoa ikkunasta ulos, mutta kuulin taas "kulta" ja kihertelyä. Kiva mennä kotiin, kun ei kukaan odota eikä pusuja ole saanut vuosikausiin eikä ikinä tuollasia ihania pikkupusuja. Koko ilta meni harmitellessa. Kyllä pitäisi paremmin huomioida muut matkustajat. Konduktöörin olisi pitänyt puuttua asiaan. 

[/quote]

Kuule heidän maailmassa he olivatkin juuri kahden. Sua ei ollut heille olemassakaan. Että ole ihan rauhassa vaan tuskin he todellakaan sulle mitään esiintyi.

Vierailija
10/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koira, se oottaa aina kotona ja taatusti pussailee kun tulet kotiin:D

Vierailija
11/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:28"]TÄÄ ON JUST TÄTÄ. SAATANAN KUSIPÄÄ SUOMALAISUUS. OLLAAN HILJAA JA VITUN KATKERIA TOISILLE JA ITKETÄÄN JA VALITETAAN. AP VEDÄ VITTU PÄÄHÄS SAATANAN KUSIPÄÄ. HÄVETTÄÄ OLLA SUOMALAINEN SUN TAKIA. VITTU HYPPÄÄ SINNE JUNAN ALLE ENS KERRALLA ÄLÄKÄ ASTU SISÄÄN.

[/quote]

Hän henkisesti latino

Vierailija
12/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 16v ja poikaystävä 18v, ja me kyllä halaillaan ja saatetaan pari pusuakin vaihtaa julkisesti ja koulussa. Olen pahoillani, jos joku ulkopuolinen pahoittaa mielensä meidän vuoksi.

Vierailija
13/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, sulla tollainen kokemus. Itseäni taas välillä tympii se että juuri teinit tulevat siihen eteen kiehnäämään ja pistävät shown pystyyn tyylillä "katso nyt kun me olemme löytäneet toisemme ja sinä olet siinä yksin!!!" Sitten alkaa se imuttelu ja kaikista parasta on että samalla sivusilmällä vilkuillaan että kai nyt varmasti huomaan kuinka rakastuneita siinä ollaan. Joo, asia huomioitu.

Vierailija
14/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap o trolli-olio

Vierailija
15/15 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:33"]Ai jaa, sulla tollainen kokemus. Itseäni taas välillä tympii se että juuri teinit tulevat siihen eteen kiehnäämään ja pistävät shown pystyyn tyylillä "katso nyt kun me olemme löytäneet toisemme ja sinä olet siinä yksin!!!" Sitten alkaa se imuttelu ja kaikista parasta on että samalla sivusilmällä vilkuillaan että kai nyt varmasti huomaan kuinka rakastuneita siinä ollaan. Joo, asia huomioitu.

[/quote]

Mulla on tasan yks tuollainen pari tullut vastaan. Sekin loppui siinä vaiheessa, kun poikaystävä tuli seuraavalla pysäkillä kyytiin ja istu mun viereen. Ei me kaikki sentään noloja olla -.-

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi