Äskettäin tapailemani (ei enää) miehen eksä (?) soitti minulle.
Sain suunnilleen tällaisen puhelun: "Täällä on xx. Emme tunne toisiamme, mutta meillä on yhteinen tuttu eli yy. Hän on kuulemma tapaillut sinua mutta haluaa nyt takaisin luokseni ja väittää, että suhteenne on ohi. Puhuuko mies totta vai jatkuuko suhteenne?"
Siis tuo mies alkoi piirittää minua. En tiennyt, että hän on varattu ja annoin hänelle numeroni. Hän tarttuikin heti toimeen ja aloimme tapailla. Menimme sänkyynkin ja tutustutin hänet pieniin lapsiini (joka myöhemmin harmitti hirveästi). Tapailimme pari kuukautta, mutta miehen erikoiset aikataulut (tuli miten sattui tai ei tullut, vaikka oli luvannut) olivat lopulta minulle liikaa. Sanoin, että tää oli tässä.
Joten mies painui häntä koipien välissä entisensä luokse. Tuo nainen kertoi, että mies oli ollut vielä hänen kanssaan, kun me jo tapailimme, tarkistin päivämäärät allakasta. Mies oli vaan lopettanut yhteydenpidon eikä vastannut naisen puheluihin. Nainen ymmmärsi yskän ja jätti asian sikseen. He olivat olleet vuosia yhdessä, vaikka mies valehteli minulle olleensa parin kuukauden suhteessa ennen minua!
Nainen oli kysynyt mieheltä, onko suhteemme varmasti ohi. Mies vastasi, että on, mutta nainen halusi varmistaa ja kysyi mieheltä minun numeroni ja soitti sitten minulle. Sanoin, että takuulla on ohi minun puoleltani.
Nyt vain jäin haavi auki. Ottaako tuo nainen miehen takaisin tuosta vaan? Tuollaisen pettäjän ja valehtelijan? Heillä ei ole yhteisiä lapsia tai mitään. Riittääkö, että mies tulee oven taakse kukkapuskan kanssa ja nainen on sulaa vahaa?
Mikä meitä naisia vaivaa?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:21"]
Kyllä minäkin ottaisin pettäjäeksän takaisin. Rakastan häntä kaikesta huolimatta. Ja hän on tuttu ja turvallinen, vaikka huikentelevainen onkin.
Hän ei vaan taida tulla, koska tein aika tyhmiä temppuja, kun hän jäi kiinni pettämisestä. Muun muassa soitin hänen äidilleen :( Kadun ihan hirveästi kaikkea mitä silloin suutuspäissäni tein. Se tilanne oli vaan niin hirveä minulle ja järkytyin. Myöhemmin tajusin, että olin ollut aika huono avovaimo, kun vaadin miestä tiskaamaan ja viemään roskia, vaikka hän oli väsynyt. Ei ihme, että petti. :( Tekisin mitä vaan, että saisin hänet takaisin.
[/quote]
Et kai ole tosissasi? Saa pettää, jos toinen pyytää viemään roskat?
[/quote]
No ei se siksi varmaan pettänyt. Mut olin varmaan hirveä jäkättäjä. :)
Väärin! Mitkä noita miehiä vaivaa?
Ei mua mikään vaivaa, en ole ikinä sortunut tuollaisiin miehiin. Sinusta tai tästä toisesta naisesta en tiedä.
t: Nainen
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:05"]
[/quote]
No miehethän nyt menevät sinne, minne otetaan. Mutta miksi naiset ottavat kenet vaan?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:10"]
[/quote]
No miehethän nyt menevät sinne, minne otetaan. Mutta miksi naiset ottavat kenet vaan?
[/quote]
koska lompakko. yksinkertaista, hyvin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei tuolla miehellä ollut erityistä lompakkoa. Ei oikein sosiaalisia taitojakaan. Mutta oli sillä epätavallisen iso penis. Voisiko se jollekin olla se ratkaiseva tekijä?
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei tuolla miehellä ollut erityistä lompakkoa. Ei oikein sosiaalisia taitojakaan. Mutta oli sillä epätavallisen iso penis. Voisiko se jollekin olla se ratkaiseva tekijä?
ap
[/quote]
Ei mikään noista. Jotkut miehet vaan saavat naisen sormensa ympärille ja nainen kestää mitä vaan sontaa.
Minäkin ottaisin heti yhden pissipään takaisin, jos se tulisi. vaikka teki minulle aika pahat oharit parikin kertaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:53"]
P?
[/quote]
Ap:n kertoma tapaus vai? Ei ollut P vaan A. Siis mies. Naisen etunimeä en muista.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Ei mikään noista. Jotkut miehet vaan saavat naisen sormensa ympärille ja nainen kestää mitä vaan sontaa.
Minäkin ottaisin heti yhden pissipään takaisin, jos se tulisi. vaikka teki minulle aika pahat oharit parikin kertaa.
[/quote]
Tämä on kyllä P, mutta tuskin tarkoitit tätä. :)
Kyllä minäkin ottaisin pettäjäeksän takaisin. Rakastan häntä kaikesta huolimatta. Ja hän on tuttu ja turvallinen, vaikka huikentelevainen onkin.
Hän ei vaan taida tulla, koska tein aika tyhmiä temppuja, kun hän jäi kiinni pettämisestä. Muun muassa soitin hänen äidilleen :( Kadun ihan hirveästi kaikkea mitä silloin suutuspäissäni tein. Se tilanne oli vaan niin hirveä minulle ja järkytyin. Myöhemmin tajusin, että olin ollut aika huono avovaimo, kun vaadin miestä tiskaamaan ja viemään roskia, vaikka hän oli väsynyt. Ei ihme, että petti. :( Tekisin mitä vaan, että saisin hänet takaisin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:21"]
[/quote]
Et kai ole tosissasi? Saa pettää, jos toinen pyytää viemään roskat?