Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autiotalot

Vierailija
23.08.2014 |

Olen aina ollut kiinnostunut hylätyistä rakennuksista ja lapsena tulikin usein käytyä lähiseudun autiotaloissa, kun vielä oli niin pieni, että mahtui rikkinäisestä ikkunasta sisään. Nyt en kuitenkaan enää aikuisiällä mahdu kuin ladonovesta, siitäkään hädintuskin. Löytöretkeily minua kuitenkin kiinnostaa, etenkin jos joutuu vähän patikoimaan. ;) get my drift? Toivoisinkin siis vinkkejä Pirkanmaan seudun hylätyistä rakennuksista tai muutoin mielenkiintoisista kohteista. Tampereella tiedän ainakin tulitikkutehtaan, Pitkäniemen hautausmaan ja ilmeisesti täällä on myös jossain vanha hautausmaa? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että rakennus on hylätty ei tarkoita sitä että tuntemattomat ihmiset saavat murtautua sisään ja tutkivat paikkoja.

Vierailija
2/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiotalot on asiaa! Täällä pohjoisessa on ihan pieniä kyläyhteisöjä autioitunut teollisuuden lähdettyä paremmille metsästysmaille. Aavekyliäkin siis löytyy. Pirkanmaan alueesta en osaa sanoa juuta saati jaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa trestalkers urban exploration tampere, niin löydät asianharrastajien sivuston.

Vierailija
5/9 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että olen aivan koukussa UE videoihin Youtubessa. Niin kiehtovaa miettiä niiden paikkojen tarinoita ja ihmisiä, jotka ovat eläneet niissä ympäristöissä.

Vierailija
6/9 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hylätty tehdas Tampereen lähellä:

Vierailija
7/9 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiotalot on silti jonkun omaisuutta ja niihin meneminen ei ole varsinaisesti sallittua ilman lupaa. Kannattaa muistaa että monessa paikkaa on riistakamerat.

Vierailija
8/9 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban explorer on hieno ja jännittävä harrastus. Tietenkin pitää käyttäytyä, ei hajoita/varasta mitään. Älä jätä jälkeesi muuta kuin jalanjäljet. Tarkkoja osotteita ei laiteta mihinkään,korkeintaan paikkakunta ja paikan historiaa.

Vierailija
9/9 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiinnostunut kanssa urbaanisesta löytöretkeilystä, mutta yksin ei viitti lähtee autiotaloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi