Mikähän mun siskoa 'vaivaa'?
Jos kerron että kävin mummoa katsomassa vanhainkodissa ja rupattelemassa niitä näitä, sisko ryntää sinne myös heti seuraana päivänä. tai jos kerron että olin auttamassa vanhempieni luona polttopuita pinoamassa, niin hän on heti seuraavana viikonloppuna siellä tarjoamassa apuaan johonkin pihahommaan. Ihan jee tietenkin että hänkin osallistuu, mutta pelkääkö hän että petaan itselleni perintöä vai mitä kummaa =)
Kommentit (7)
No minusta on omituista että SINULLE tulee heti mieleen tuo perintöhomma, itselläni kun ei kävisi mielessänikään. Taidat oikeastikin "pedata" sitä perintöä...
Sisarusten välistä kilpailua? Omat nuoremmat sisarukseni tekevät juuri tuota. Eipä mua haittaa kyllä yhtään
Mun sisko taas"sairastuu" aina samaan aikaan kun mä flunssat,pääkivut ym ja sitten pitää ainakin viikon saikun !!
veljet petaavat AINA siskojensa kustannuksella itselleen PERINTÖÄ - ja itsehän tuon jo mainitsi. paljasti kaksinaamaisuutensa. veljet kiusaa siskojaan ja sitten vielä mielistelevät äitejään perinnön toivossa. on nähty. ;)
Älä kerro hänelle noita asioita jos kerran matkiminen ärsyttää
Mun käly on samanlainen. Esim. kun jätettiin meidän 2v lapselta vaipat pois, niin oli hänkin heti 3v lapseltaan ottamassa. Laitettiin 2v nukkumaan omaan huoneeseen, niin hän heti laittamassa 6v lastansa omaan huoneeseen nukkumaan. Kun jotain sanon tai teen heti matkimassa. Jos oon ostanu uuden paidan, hänkin heti menossa shoppailee. Kerron että heitin ylimääräistä tavaraa, hänpä heittää sohvan pois että saa tilaa. Siis en ymmärrä.
Ehkä hänelle tulee vain huono omatunto osallistumattomuudesta?