Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiton uhkaus?

Vierailija
23.08.2014 |

Onko maineen pilaamisella uhkaaminen laitonta? Sain kuulla, että ellen tee yhtä juttua (joka ei kuulu enää toimenkuvaani), minusta laitetaan juttuja liikkeelle huonona työntekijänä. Onko tuollainen sallittua? En enää siis työskentele ko. yritykselle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on yksiselitteisesti väärin ja aivan varmasti myös laitonta. Pyydä apua ensin täältä: http://www.ttk.fi/tyoturvallisuuskeskus_ttk . Jos uhkailu lisääntyy niin ilmoitus poliisille.

Vierailija
2/8 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen persoonallisuushäiriön omaava työnantaja, siinä tuolle selitys. Heitäkin silti koskee mm. lainsäädäntö, joten älä vaikene, vaan vie asia eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita ja tee rikosilmoitus. No joo, sekin pilaa sun maineen alalla

Vierailija
4/8 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kieltäytyminen nillittämistä? Entä onko toimenkuvaansa esimiehen määräämät muut tehtävät ?

Vierailija
5/8 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:21"]Onko kieltäytyminen nillittämistä? Entä onko toimenkuvaansa esimiehen määräämät muut tehtävät ?

[/quote]

Kiitos neuvoista! Harmikseni en nauhoittanut puhelua, en osannut edes varautua sellaiseen. On siis vain minun sanani hänen sanaansa vastaan toistaiseksi.

Ja sinulle jota lainasin - en työskentele enää sille joka soitti. Se mitä minun olisi hänen mielestään pitänyt tehdä, ei ole perusteltavissa enää millään tavoin. Vai ymmärsinkö oikein mitä kysyit?

Olen todella ahdistunut. Tiedän olevani hyvä ja tunnollinen tekijä, ja tähän mennessä saanut työelämässä pääasiassa reilua kohtelua. Monessa asiassa olen vain hiljaa, mutta nyt en voi vain odottaa ja katsoa toteuttaako ex-esimies uhkauksensa.

-ap

Vierailija
6/8 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan vaan poliisi-ilmoitus ennen kuin se jotain tekee. Ovat ainakin tietoisia asiasta silloin kun jotain tapahtuu. 

Vierailija
7/8 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:30"]Suoraan vaan poliisi-ilmoitus ennen kuin se jotain tekee. Ovat ainakin tietoisia asiasta silloin kun jotain tapahtuu. 

[/quote]

Pelkään vain, että riehaantuu entisestään kun kuulee että olen tehnyt ilmoituksen hänestä. Ahdistaa, en nyt osaa ajatella oikein järkevästi mitä kannattaisi tehdä. Kiinnostaako poliisia edes tällainen? Hän ei kuitenkaan uhannut väkivallalla tms.

-ap

Vierailija
8/8 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille kusipäille kuin tuo työnantajasi on, toivoisi vain kivuliasta kuolemaa. Toivottavasti se kyseinen uhkaileva ihmisroska jää auton alle vaikka jo tänään. Ainahan sellaista sivusta toivoa saa, eikä tuollainen uhkaileva vastenmielinen narsisti keneltäkään mitään muuta ansaitsekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä